اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ‌کوهبنان اعلام کرد

استقرار‌ 50 پایگاه جشن عاطفه‌ها ‌در مدارس کوهبنان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کوهبنان گفت: 50 پایگاه جمع‌آوری کمک های مردمی به مناسبت جشن عاطفه‌ها ‌در مدارس سطح شهرستان برپا می‌شود.

استقرار‌ 50 پایگاه جشن عاطفه‌ها ‌در مدارس کوهبنان

محسن سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: مراسم ملی و معنوی جشن عاطفه‌ها در روز چهارشنبه پنجم مهر ماه سال جاری با شعار "هر مدرسه یک پایگاه" به مدت سه روز برگزار می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: در این شهرستان تعامل و همکاری بسیار خوبی با امام جمعه‌، فرماندار، بخشداران و مسئولان در راستای جذب حداکثری کمک‌های سازمان‌ها، شرکت‌ها و مردم وجود دارد و جلسات مؤثری نیز در این مورد با مدیر‌ آموزش و پرورش شهرستان، فرماندار و سایر مدیران و رؤسای ادارات برگزار شده است. 

سلیمانی نواختن زنگ عاطفه‌ها رأس ساعت 9 صبح در مدرسه دخترانه فاطمیه با حضور اعضای ستاد و مسئولان شهرستان و برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی در مورد جشن عاطفه‌ها را از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی عنوان کرد. 

وی‌ از دایر کردن بیش از 50 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی ‌در مدارس سطح شهرستان خبر داد و افزود: ‌سال جاری تمام درآمد حاصله از پایگاه‌های مدارس در اختیار مدیران همان مدارس قرار می‌گیرد تا طبق ضوابط ‌در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت و اقشار آسیب‌پذیر مدرسه قرار گیرد و کمیته امداد تنها نسبت به تنظیم صورت جلسه در محل آموزشگاه اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول