اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جیرفت عنوان کرد

کمک 300 میلیون ریالی جیرفتی‌ها در جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته‌‌ امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت گفت: سال گذشته در جشن عاطفه‌ها مردم نیکوکار جیرفت 298 میلیون و 258 هزار و 600 ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند.

کمک 300 میلیون ریالی جیرفتی‌ها در جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مسعود عادلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها در سال جاری با شعار «دانش‌آموزباوری، دانش‌آموزیاوری در فرهنگ رضوی» در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

وی افزود: در آستانه به صدا در آمدن زنگ مدرسه‌ها و آغاز سال تحصیلی به منظور کمک به دانش‌آموزان نیازمند، جشن عاطفه‌ها با همکاری صدا و سیما، بسیج مستضعفین، اداره‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) از چهارم تا هشتم مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

عادلی تصریح کرد: کمک‌ها و هدایای مردمی، خیران، نیکوکاران و سازمان‌ها برای یاری رساندن به دانش‌آموزان نیازمند توسط کمیته ‌امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت جمع‌آوری می‌شود.

وی هر مدرسه را یک پایگاه جشن عاطفه‌ها خواند و ابراز داشت: جشن عاطفه‌ها با استفاده از پایگاه‌های مدرسه‌های سطح شهرستان و این کمیته در معابر، مساجد و مصلی برگزار می‌شود.

عادلی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری از طریق درآمدهای جشن عاطفه‌ها زمینه کمک به دانش‌آموزان محروم فراهم شود.

رئیس کمیته‌‌ امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت گفت: سال گذشته در جشن عاطفه‌ها مردم نیکوکار جیرفت 298 میلیون و 258 هزار و 600 ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در جشن عاطفه‌ها 79 پایگاه فعال بود، اذعان داشت: کمک‌های جمع‌آوری شده توسط پایگاه‌های مدرسه‌های سطح شهر در اختیار همان آموزشگاه برای پرداخت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گرفته است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول