اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد کردستان عنوان کرد

کمک 2.3 میلیارد ریالی‌ مردم در جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی کمیته امداد کردستان گفت: در سال گذشته 2 میلیارد و 350 میلیون ریال کمک‌های مردمی در پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در این استان جمع‌‌آوری شد.

کمک 2.3 میلیارد ریالی‌ مردم در جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا طوسی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها در سنندج اظهار کرد: سال گذشته یک میلیارد و 259 میلیون ریال کمک نقدی و یک میلیارد و 100 میلیون ریال کمک غیرنقدی در جشن عاطفه‌ها در استان جمع‌آوری شد.

به گفته وی، 53 میلیون ریال از مبلغ جمع‌آوری شده از طریق پایگاه‌های مستقر در مدارس و مابقی در پایگاه‌های ثابت و سیار در سطح استان جمع‌آوری شد.

معاون کمیته امداد کردستان خاطرنشان کرد: بیشترین کمک‌های مردم استان در سال گذشته مربوط به شهرستان سقز با 521 میلیون ریال و کمترین آن مربوط به شهرستان دهگلان با 45 میلیون ریال بود.

به گفته طوسی، در جشن عاطفه‌ها سال گذشته در استان کردستان 205 درصد هدف‌گذاری محقق شد و 136 درصد نیز نسبت به سال قبل از آن رشد داشت.

وی با بیان اینکه هدف کمیته امداد از اجرای این برنامه با مشارکت دیگر سازمان‌ها و نهادها تلاش در راستای توسعه فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی در بین اقشار مختلف مردم جامعه است، گفت: توسعه این فرهنگ در جامعه بستر را برای رفع چهره محرومیت در کشور و استان فراهم می‌کند.

معاون کمیته امداد کردستان خاطرنشان کرد: به منظور تقویت روحیه انفاق و نوع‌دوستی در بین جوانان و نوجوانان جشن عاطفه‌های امسال در مدارس با شعار " دانش‌آموز باوری، دانش‌آموز یاوری و احسان رضوی " برگزار می‌شود.

طوسی اضافه کرد: امسال جشن عاطفه‌ها پنجم مهرماه در مدرسه‌ها و دانشگاه‌های سطح استان، ششم مهر در پایگاه‌های عمومی سطح شهرها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و هفتم مهرماه نیز در مصلی‌های نماز جمعه شاهد برگزاری این جشن ملی در سطح استان خواهیم بود.

وی از رشد چشمگیر مشارکت مردم خیر استان در این جشن در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: مردم خیر و نوع‌دوست کردستان در زمینه انجام کارهای خیرخواهانه و نوع‌دوستانه پیش‌قدم بوده و سیر رو به رشد جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن‌های مختلف همچون جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری سند محکمی بر این ادعاست.

وی ضمن تقدیر از مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مرتبط و همکار در راستای برگزاری هرچه باشکوه جشن عاطفه‌ها در سطح استان گفت: صدا و سیما، اداره‌کل آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی و بسیج در چند سال اخیر یاور و همراه خوبی برای کمیته امداد کردستان بوده‌اند.

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان ضمن دعوت از همه مردم خیر و نوع‌دوست استان کردستان برای شرکت در جشن عاطفه‌ها گفت: کمک به نیازمندان و محرومین جامعه از دستورات دین مبین اسلام و وظیفه‌ دینی آحاد مردم جامعه است.

طوسی در پایان خاطرنشان کرد: کمک اغنیا به نیازمندان و تلاش در راستای رفع مشکلات محرومین جامعه موجب حذف فاصله‌ طبقاتی و به تبع آن کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی متاثر از فقر می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول