اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد خراسان‌شمالی:

پایگاه جشن عاطفه‌ها در روستاهای خراسان‌شمالی دایر می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی گفت: کمیته امداد امسال با همکاری شورای زکات در روستاهای استان پایگاه جشن عاطفه‌ها دایر می‌کند.

پایگاه جشن عاطفه‌ها در روستاهای خراسان‌شمالی دایر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، محمدعلی اکبریانی در نشست احسان و نیکوکاری اظهار کرد: برای نخستین بار این نهاد از ظرفیت شوراهای زکات روستاها به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند استفاده می‌کند.

وی افزود: یکی از اقدامات اساسی این نهاد بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها برای حل مشکل خانواده‌های نیازمند است که در این راستا امسال برای نخستین بار از شورای زکات روستاها در جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها استفاده می‌شود.

اکبریانی تصریح کرد: پایگاه‌ها و نیروهای بسیج نیز در این زمینه مانند عرصه‌های دیگر نقش تعیین‌کننده‌ای را می‌توانند ایفا کنند زیرا بسیج ظرفیت خوبی برای کمک به محرومان و نیازمندان دارد.

وی با بیان اینکه در فصل مدارس و عید نوروز تعداد مراجعات خانواده‌ها به این نهاد زیاد می‌شود، گفت: با اطلاع‌رسانی همگانی و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله صدا و سیما و آموزش و پرورش می‌توان در حل مشکلات دانش‌آموزان نیازمند و مستضعف سهیم شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه متأسفانه مدیران برخی از دستگاه‌ها نسبت به این قضیه کمی بی‌تفاوت هستند، افزود: حضور مدیران در این جشن خود باعث تشویق دیگران برای حضور و کمک به دانش‌آموزان نیازمند و کمک خیران به این قشر از جامعه است.

به گزارش فارس، اعضای جلسه ستاد احسان و نیکوکاری اداره کل آموزش و پرورش، صدا و سیما، کمیته امداد، بسیج و سازمان ورزش و جوانان هستند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول