اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

اجرای طرح یکپارچه‌سازی اراضی در قزوین ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اجرای طرح یکپارچه‌سازی اراضی در مناطق مستعد کشاورزی این استان ضروری است.

اجرای طرح یکپارچه‌سازی اراضی در قزوین ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین محمدرضا صفری در دیدار با مدیرکل تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه اجرای طرح یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی در استان قزوین ضروری است، اظهار کرد: تلاش برای تحقق اهداف و سند چشم‌انداز بخش کشاورزی بسیار مهم و لازم است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: بسترسازی مناسب و اشاعه فرهنگ صحیح تولید باید در اولویت برنامه‌های مسئولان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه دشت حاصل‌خیز قزوین تاکنون مورد عنایت کافی مسئولان امر در مقاطع مختلف قرار نگرفته، تصریح کرد: لزوم ساماندهی صحیح طرح‌ها برای بهره‌برداری مناسب از دشت قزوین لازم است که به طور جدی و مرتب توسط مدیران پیگیری شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: ظرفیت‌های استان قزوین در حوزه کشاورزی بسیار گسترده و چشم‌گیر است.

صفری با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان‌های قزوین برای افزایش تولید محصولات تصریح کرد: پشتیبانی و حمایت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در بخش‌های مختلف کشاورزی و دامی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری مناسب از منابع آب و خاک باید در دستور کار قرار داشته باشد، عنوان کرد: طراحی ساختار‌های نو و مدبرانه در سطح بالا می‌تواند کمک کار دائم این موضوع قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه برای دست‌یابی به توسعه و پیشرفت پایدار لازم است که یکپارچگی و تفاهم مشترکی بین مسئولان وجود داشته باشد، عنوان کرد: مبانی برنامه‌های اجرا شده در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تکیه بر نیرو‌های بومی و نیز بهره‌گیری از متخصصان و محققان است.

صفری اضافه کرد: رفع مشکلات و موانع در سیستم تعاونی بخش کشاورزی نیز در شرایط حاضر مهم ارزیابی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از استعداد‌های جوانان در عرصه‌های سازندگی می‌تواند در سیستم پیشرفت کشور مؤثر باشد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول