اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بیش از یک میلیارد تومان اعتبار

38 طرح کشاورزی در نهبندان به تصویب رسید

خبرگزاری فارس: در هفتمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی نهبندان 38 طرح کشاورزی، تولیدات دامی و گیاهی و منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار یک‌میلیارد و 227 میلیون تومان به تصویب رسید.

38 طرح کشاورزی در نهبندان به تصویب رسید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهبندان، سرپرست فرمانداری نهبندان در  هفتمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی نهبندان اظهار کرد: توجه به بخش کشاورزی نهبندان همواره می‌تواند اقتصاد مؤثر و پایداری را در منطقه ایجاد کند.

حسن غفوری‌فرد ادامه داد: رشد کشاورزی در منطقه برابر با توسعه ابعاد دیگر اقتصادی و تجاری است که همواره باید به آن توجه داشت.

وی تصریح کرد: اراضی کشاورزی این شهرستان از نظر کیفیت در استان نمونه هستند و چند وجهی بودن کشاورزی در این منطقه از مزیت‌های مهم و بزرگ آن است که با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان تا 60 درصد به تولیدات اراضی کشاورزی این منطقه اضافه کرد.

مدیر جهاد کشاورزی نهبندان نیز در ادامه این جلسه گفت: 60 درصد مردم این شهرستان در بخش کشاورزی و دامداری اشتغال دارند و اجرای طرح‌های بزرگ کشاورزی می‌تواند در ارتقای سطح تولید و درآمد مردم نقش بسزایی داشته باشد.

عزیز باقری با بیان اینکه اجرای طرح های توسعه باغات و نخیلات، طرح مکانیزاسیون ماشین‌آلات کشاورزی، شیلات و دامپزشکی از برنامه‌های مهم امسال بخش کشاورزی شهرستان است، یادآور شد:  همه تلاش‌ها و برنامه‌ها باید در راستای حمایت از شهروندان و رفاه حال زندگی آن‌ها باشد.

وی اظهار کرد: توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز یکی از ضرورت‌های منطقه و از کمبودهایی است که در زنجیره تولید این شهرستان احساس می‌شود.

در ادامه این جلسه تعداد 38 طرح شامل 20 طرح تولیدات دامی، 13 طرح تولیدات گیاهی، یک طرح منابع طبیعی و چهار طرح بهسازی انبار محصولات و نهاده‌های کشاورزی به تصویب رسید که برای این اجرای این طرح‌ها از محل اعتبارات طرح توسعه‌ نهبندان یک‌میلیارد و 227 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول