اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تاکستان خبر داد

عمران و بازسازی اماکن انتظامی تاکستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از اجرای طرح عمران و بازسازی اماکن انتظامی این شهرستان بر اساس طرح مدیریت کیفیت ناجا خبر داد.

عمران و بازسازی اماکن انتظامی تاکستان

رضا اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در قزوین اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده در شهرستان تاکستان میزان وقوع سرقت از ابتدای سال جاری تاکنون 24 درصد، سرقت موتورسیکلت 25 درصد، سرقت اماکن خصوصی 50 درصد، سرقت اماکن دولتی 100 درصد، سرقت لوازم داخل خودرو 20 درصد، سایر سرقت‌ها 42 درصد و سرقت منزل هشت درصد کاهش داشته است که در این خصوص نیز 150 سارق دستگیر شده‌اند.

وی افزود: با اجرای 30 طرح پاکسازی در مناطق آلوده در مرکز این شهرستان و شهرهای دیال‌ آباد، اسفرورین، خرمدشت و یحیی آباد 255 معتاد و توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان کرد: در این مدت 24 هزار و 219 تماس مردم تاکستان با سامانه 110 برقرار شده که شش هزار و 338 مورد عملیاتی و مابقی تماس‌ها برای اخذ راهنمایی و مشاوره بوده است.

اکبری ادامه داد: با تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تاکستان تعداد تصادفات فوتی 34 درصد و تصادفات جرحی 8 درصد کاهش یافته که برای تسهیل در ارایه خدمات به همشهریان پارکینگ عمومی رایگان در سه نقطه شهر راه‌اندازی شده تا شرایط برای اجرای قانون بیشتر مهیا شود، همچنین در این مدت 972 دستگاه موتورسیکلت و 370 خودرو متخلف نیز توقیف شده است.

وی با اشاره به اقدامات شاخص پلیس در این شهرستان ابراز کرد: طرح انضباط اجتماعی در محورهای مختلف به اجرا درآمده که سامانه کارگران فصلی، جمع‌آوری متکدیان و معتادان، تأمین امنیت دانش‌آموزان و دانشجویان، برخورد با اراذل و اوباش و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، برخورد با مزاحمان خیابانی، پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، جمع‌آوری موانعی که موجب سد معبر همشهریان می‌شود و جلوگیری از نزاع‌های فردی از جمله اقدامات که از سوی پلیس انجام شده و موجب رضایتمندی مردم نیز شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان عنوان کرد: در زمینه عمران و بازسازی اماکن انتظامی نیز اقدامات مؤثری در یگان‌های مختلف پلیس در شهرستان تاکستان انجام شده که می‌توان به تأسیس دارالقرآن و تجهیز ستاد فرماندهی، تأسیس دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی، احداث ساختمان جدید نظام وظیفه عمومی، تأمین زمین و اعتبار برای احداث ساختمان جدید راهور، ساماندهی و بازسازی بازداشتگاه‌ها در راستای حقوق شهروندی است.

اکبری یادآور شد: با اجرای طرح مدیریت کیفیت ناجا کلانتری 11 این شهرستان به عنوان کلانتری پایلوت کشوری انتخاب شد که در حال حاضر در این کلانتری خدمات مختلفی با در نظر گرفتن شاخص‌های رضایت مراجعان و رعایت حقوق شهروندی ارایه می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول