اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس پلیس مازندران

فرمانده انتظامی محمودآباد معارفه شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با حضور فرمانده انتظامی مازندران و مسئولان استان و شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی محمودآباد معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، صبح امروز با حضور فرمانده انتظامی مازندران، مقامات انتظامی استان، فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولان شهری و فرماندهان انتظامی نور و فریدونکنار، فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد معرفی شد.

فرمانده سابق نیروی انتظامی محمودآباد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای نیروی انتظامی محمودآباد بیان داشت: در این جایگاه مقدس به عنوان سرباز نظام قسم یاد می‌کنم که تا آخرین قطره خون خود در راه اعتلای نام مقدس کشورم و به پای فرماندهی کل قوا تلاش کنم و همواره در خدمت مردم شهیدپرور شهرستان باشم.

نعمت‌الله صلواتی با اشاره به اینکه سربازان‌مان در نیروی انتظامی این شهرستان همواره گوش به فرمان فرامین مقام معظم رهبری هستند، خاطرنشان کرد: امید است که در سایه همدلی مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی، آسایش و امنیت را حکم فرما کنیم.

به گزارش فارس، نعمت‌الله صلواتی که پیش از این جانشین فرماندهی انتظامی محمودآباد بود به سمت فرماندهی انتظامی این شهرستان منصوب و از زحمات باب‌الله عباس‌زاده فرمانده پیشین انتظامی محمودآباد تقدیر شد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول