اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

نیروی انتظامی برای ‌حفظ امنیت‌ مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند‌

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی برای حفظ امنیت، شرف و ناموس مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

نیروی انتظامی برای ‌حفظ امنیت‌ مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، یحیی شرفی ‌ظهر امروز در جمع معتمدان و مسئولان این شهرستان با اشاره به سخنان امیرالمؤمنین(ع) خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در آیین نظام اسلامی عزت دین بوده و مدال سینه والیان زمان خود هستند.

وی افزود: پیش شرط نیروهای مسلح برای عزت دین بودن این است که دژ مستحکمی برای مردم باشند.

فرمانده ‌انتظامی استان زنجان تصریح کرد: ما زمانی عزیز دین می‌شویم که پشتیبان مردم و دل‌های خائف و ترسان ایشان باشیم و باید این مهم را در عمل ثابت کنیم.

وی با بیان اینکه زمانی برخی درجه را برای حکومت بر مردم دریافت می‌کردند، گفت: ولی امروز افتخار نیروی انتظامی بر این است که خادم و دست‌بوس مردم است.

شرفی افزود: اگر برخی زمانی امنیت را فقط برای پادشاهان و وادیان مهیا می‌کردند، امروز نیروی انتظامی در زمینه حفظ امنیت، شرف و ناموس مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی تصریح کرد: ما وام‌دار قشر خاصی نیستیم که از ما به عنوان ابزار استفاده کرده و به مردم ظلم کنند.

فرمانده‌ انتظامی استان زنجان با بیان اینکه هیچ توفیقی بالاتر از خدمتگزاری به مردم نیست، عنوان داشت: هر کسی که در مسیر دین گام بردارد از مسیر فساد و انحراف‌ها خداحافظی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: دشمن درصدد است تا به فضاهای دینی و همچنین به ولایت‌مداری خدشه وارد کند.

شرفی افزود: تا زمانی که ما نحوه استفاده صحیح از ماهواره را فرا نگرفته‌ایم، نصب و استفاده از آن به معنای آتش‌زدن به خانواده است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد برخی از جرایم و انحراف‌های در معابر عمومی را عادی نشان دهد، گفت: باید نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه بوده و در مسیر دفع این توطئه‌ها گام برداریم.

فرمانده ‌انتظامی استان زنجان در پایان اظهار داشت: خانواده‌های شهدا برکت این نظام بوده و باید در مسیر آرمان‌های شهدا و امام راحل حرکت کنیم.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول