اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

فرمانده انتظامی فارس رئیس نمادین کلانتری شد

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در کشور فرمانده انتظامی فارس به صورت نمادین رئیس یک کلانتری در شهرستان ممسنی شد.

فرمانده انتظامی فارس رئیس نمادین کلانتری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده انتظامی استان فارس بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری آیین نمادین پذیرش مسئولیت یک کلانتری در شهرستان ممسنی در گفت‌وگو با خبرنگاران مهم‌ترین موارد رسیدگی به پرونده مراجعان به کلانتری‌های شهرستان‌ها را تصادفات جاده‌ای، نزاع و درگیری قومی، خانوادگی، زمین‌های کشاورزی، سرقت و دیگر موارد برشمرد.

سیروس سجادیان با اشاره به اینکه اقشار جامعه نسبت به رعایت مسائل مرتبط با امنیت اجتماعی باید قانونمند عمل کنند، افزود: با رعایت قوانین از سوی اقشار جامعه شاهد کاهش جرایم، افزایش امنیت و همچنین ایجاد محیطی سالم و بانشاط می‌شویم.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: این حرکت نمادین از سوی فرماندهی انتظامی فارس در چند شهرستان استان با موفقیت انجام شده و تا ریشه‌کنی جرم و جنایت در تمام مناطق فارس ادامه می‌یابد.

سجادیان تصریح کرد: برقراری تعامل و چهره به چهره شدن با شهروندان از سوی فرماندهی انتظامی در کاهش پرونده‌های قضایی تأثیر چشم‌گیری دارد.

وی با تاکید بر اینکه در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق امنیت اجتماعی باید اثرات خرده فرهنگ‌ها را خنثی کرد، گفت: مردم، ولی‌نعمتان کشور هستند و باید برای تحقق خواسته‌های آنان در راستای تامین امنیت گام‌های سازنده و اساسی برداشت.

فرمانده انتظامی فارس افزود: اگر پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌ها به موقع و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود شاهد کاهش ارباب‌رجوع می‌شویم و در نتیجه رؤسای کلانتری‌ها می‌توانند برای غنی‌کردن اوقات فراغت خود به مطالعه بپردازند.

سجادیان اجرای این حرکت نمادین و ارائه راهکارهای مناسب و ضروری برای تسریع در نحوه رسیدگی به پرونده‌ها در کلانتری‌ها را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌ها باید براساس عقل و منطق بوده و به دور از احساسات باشد.

فرمانده انتظامی فارس در دیدار با خانواده شهید نجف شوری که در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل شده است، گفت: شهدا انقلاب اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان حفظ و حراست کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از برکت خون شهدا شاهد برقراری امنیت در منطقه هستیم، افزود: هنر نیروی انتظامی دفاع از خون شهدا است.

در پایان از سوی فرمانده انتظامی فارس لوح یادبود به پدر شهید شوری اهداء شد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول