اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی خبر داد

اجرای طرح ویژه انتظامی مهر پلیس در خراسا‌ن‌رضوی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، طرح ویژه انتظامی ترافیکی مهر پلیس در استان خراسان‌رضوی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

اجرای طرح ویژه انتظامی مهر پلیس در خراسا‌ن‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس،  بهمن امیری‌مقدم با تبریک فرارسیدن ماه مهر، ماه علم‌اندوزی و معرفت‌آموزی دانش پویانی که آینده‌سازان این مرزو بوم و نظام اسلامی هستند از اجرای طرح ویژه انتظامی ترافیکی مهر پلیس در استان خراسان‌رضوی خبر داد.

وی اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تیم‌های ویژه کنترل و تامین به صورت گشت‌های استقراری، اکیپ‌های کنترل نامحسوس و تیم‌های گشتی در اطراف مدارس و خیابان‌های مسیر تردد دانش‌آموزان حضور موثر و پررنگی را به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: طرح ویژه انتظامی ترافیکی مهر تا پایان سال تحصیلی جدید در دستور تمام تیم‌های پلیس خراسان‌رضوی قرار خواهد داشت و در این طرح با مزاحمان خیابانی، افرادی که در مسیر تردد دانش‌آموزان پرسه‌زنی کنند، ‌رانندگانی که رفتارهای پر خطر ترافیکی داشته باشند، رانندگان سرویس‌های مدارس که به اصول ایمنی و مقررات عبور و مرور توجه نکنند برخورد قاطعانه و جدی به عمل می‌آید.

وی کنترل فروشگاه‌های اطراف مدارس به طور نامحسوس و اجرای پاکسازی پارک‌ها و بوستان‌هایی که در نزدیکی مراکز آموزشی قرار دارند را از دیگر نقاط مورد توجه در این طرح دانست و گفت: تشدید فعالیت تیم‌های موتور سوار پلیس نیز در قالب طرح مهر در مسیر تردد دانش‌آموزان به منظور سرعت عمل بیشتر در کنترل و تامین انضباط اجتماعی و ترافیکی بسیار موثر می‌باشد و انضباط ترافیکی نیز به طور جدی مورد توجه تیم‌های کنترل نامحسوس و گشت‌های محسوس و استقراری پلیس خواهد بود.

امیری‌مقدم خاطر نشان کرد: نظم و امنیت محور زیر بنایی طرح ویژه انتظامی ترافیکی مهر پلیس خراسان رضوی است که در سایه همدلی، مشارکت و همکاری آگاهانه شهروندان با خدمتگزاران خود در فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی به ظهور می‌رسد.

وی ابراز امیدواری کرد: با استعانت از خداوند متعال و برخورداری از این دستمایه گران‌بها و با جلب مشارکت بیشتر و بهتر همه اعضای خانواده بزرگ تعلیم و تربیت، ضمن برقراری نظم و امنیت مطلوب، فضای اجتماعی سالم و با نشاطی را برای شکوفایی، نوآوری و پیشرفت همه قشرهای جامعه به ویژه دانش‌آموزان فراهم آید تا انشاءالله شاهد شکوفایی استعدادها و بالندگی بیش از پیش فرزندان ایران اسلامی در همه عرصه‌ها باشیم.

وی از شهروندان خواست نقطه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق تلفن 197 و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن 110 ارائه دهند.

* تهسیلات ویژه پلیس خراسان‌رضوی به مالکان وسایل نقلیه توقیفی

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس پلیس خراسان‌رضوی تسهیلات ویژه‌ای را برای مالکان وسایل نقلیه توقیفی ارائه می‌کند.

فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره دلاور مردان 8 سال دفاع حق علیه باطل، تسهیلات ترخیص و تخفیف هزینه‌های پارکینگ را برای مالکان وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های شهر مشهد در نظر گرفته است.

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از مالکان خودروها و موتور سیکلت‌های توقیف شده که تاکنون برای ترخیص وسیله نقلیه خود اقدامی نکرده‌اند می‌رساند هر چه سریع‌تر با مراجعه به ستاد ترخیص از این تهسیلات و تخفیف ویژه برای ترخیص وسیله نقلیه توقیف شده استفاده کنند. 

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول