اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد

ضرورت آشنایی نیروی انتظامی با مسائل روز جامعه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: نیروی انتظامی باید همکاران خود را با ریز مسائل روز جامعه آشنا کند.

ضرورت آشنایی نیروی انتظامی با مسائل روز جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان در همایش فصلی روحانیون عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی فارس اظهار داشت: وظیفه اصلی که ما در این برهه از زمان داریم مراجعه به فرمایشات حضرت امام (ره) به تناسب وضعیت سیاسی است و این امر می‌تواند حلال مشکلات ما باشد.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) در صحیفه نور که فرمودند، «امروز غرب و شرق به خوبی می‌دانند تنها نیرویی که می‌تواند آن‌ها را از صحنه خارج کند اسلام است»، گفت: امام (ره) دلیل این عداوت و دشمنی را ضربات سختی که دشمنان از اسلام ناب محمدی به مرکزیت ایران خورده‌اند بیان فرمودند؛ به همین دلیل ما باید در برابر ترفند دشمنان در مقابله با دین مبین اسلام هوشیار باشیم.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: زمانی که دشمن در جنگ با ما تغییر استراتژیک داد و از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورد نیاز به فرصت‌هایی داشت تا اهدافش را در این جنگ عملی کند که در این راستا پنج فرصت برای دشمن فراهم شد.

سجادیان ادامه داد: براندازی سیاسی و تغییر حکومت سیاسی، تغییر حکومت دینی، افراطی‌گری قومی مذهبی، زن‌سالاری و فروپاشی کانون خانواده‌ها از مواردی است که دشمن از سال 68 به دنبال آن‌ها بوده و اوج این فرصت‌ها برای دشمن فتنه سال 88 بود.

وی با تاکید بر هوشیاری و مقابله با عناصر تفرقه‌افکنی با پوشش‌های قومی و مذهبی ادامه داد: باید همت و تلاش خود را برای مقابله با عناصر تفرقه‌افکنی و کسانی که درصدد ایجاد اختلافات قومی و قبیله‌ای هستند، به کار گیریم.

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه سخنان خود خطاب به روحانیون حاضر در این همایش، مقابله با شایعه‌سازان و شایعه‌پراکنان، برخورد با التقاطیون، برخورد با مظاهر غرب و غرب‌زدگی و حراست از فرهنگ اصیل اسلامی، مقابله با عالمان و متفکران بی‌تقوا، پرهیز از هم‌نشینی با سرمایه‌داران و دفاع از محرومان، مقابله با روحیه رفاه‌طلبی و سرمایه‌داری، مقابله با عناصر نفوذی با بالا بردن بینش سیاسی، آشنابودن به اطلاعات روز، توجه به فرضیه امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از نفوذ افراد منافق را از دیگر مواردی عنوان کرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

سجادیان در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروی انتظامی در شرایطی قرار دارد که باید همکاران خود را در کار ترغیب و تشویق کرده و آن‌ها را با ریز مسائل آشنا کند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول