اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شبستر:

متولیان قضایی و انتظامی با مزاحمت‌های ناهنجار برخورد کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شبستر به پرهیز از مزاحمت‌های صوتی برای دیگران تاکید و گفت: شایسته است متولیان قضایی و انتظامی با هماهنگی یکدیگر با تذکر و برخورد از بروز مزاحمت‌های ناهنجار برای مردم جلوگیری کنند.

متولیان قضایی و انتظامی با مزاحمت‌های ناهنجار برخورد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، سیفعلی محمدزاده عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی تسوج حیات و قوام جامعه اسلامی را منوط به  فرهنگ صحیح دینی و صحیح عنوان کرد و افزود: فرهنگ حاکم بر ماه مبارک رمضان فرهنگی است که همه خود را موظف به ادای دین و وظیفه می‌کند و یا حداقل خود را به مراعات  مسائل و محرمات این ماه می‌کنند.

وی حرکت‌های ارزشی تاثیرگذار بر جامعه اسلامی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این نوع حرکت‌ها از نظر فردی و اجتماعی و معنوی چنان تاثیرگذار هستند که کیفیت آن بیشتر از موارد دیگر قابل لمس است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شبستر فلسفه وجودی شورای فرهنگ عمومی را رفع نیازهای فرهنگی جامعه عنوان کرد و اضافه کرد: همانگونه که مراسمات ملی و مذهبی به صحیح‌ترین وجه در جامعه نهادینه شده است، باید تلاش شود اصول و روش‌های اصیل فرهنگی در همه ابعاد به مطلوب‌ترین نحو در جامعه نهادینه شود.

وی به آستانه بازگشایی مدارس به عنوان کانون‌های ترویج علم و تربیت اشاره کرد و گفت: لازم است در بازگشایی مدارس برنامه‌ریزی و با تبیین اندیشه‌های صحیح، کودکان و نوجوانان این مرز و بوم از لغزش‌های انحرافی مصون بمانند بطوریکه علم با معنویت و قرآن خوشبختی آیندگان را تضمین می‌کند.

امام جمعه شبستر به پرهیز از مزاحمت‌های صوتی برای دیگران تاکید و تصریح کرد: شایسته است متولیان قضایی و انتظامی با هماهنگی یکدیگر با تذکر و برخورد از بروز مزاحمت‌های ناهنجار برای مردم جلوگیری کنند.

محمد الهوردیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر نیز در این جلسه گفت: وجود 402 مسجد در شهرستان شبستر، این منطقه را بعد از شهرستان مرند به عنوان دومین شهرستان مراکز مذهبی بیشتر تبدیل کرده است.

وی گفت: تاکنون 31 کانون فرهنگی مساجد در مساجد این شهرستان تشکیل و فعالیت مستمر دارند که از این تعداد 10 کانون فرهنگی مساجد در بخش تسوج فعالیت می‌کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان شبستر در گزارشی در جلسه شورای فرهنگ عمومی تسوج خواستار اهمیت به این موضوع در بخش‌های دیگر منطقه شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول