اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید استاندار خراسان جنوبی از شهرک صنعتی مطرح شد

تأمین سرمایه در گردش مهم‌ترین مشکل واحدهای تولیدی بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیران واحدهای تولیدی فعال در شهرک صنعتی خراسان جنوبی تامین سرمایه در گردش را مهم‌ترین مشکل واحدهای تولیدی خود عنوان کردند.

تأمین سرمایه در گردش مهم‌ترین مشکل واحدهای تولیدی بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز از سه واحد تولیدی محصولات ساختمانی کانی و پلیمری، کارخانه سامان فولاد بیرجند و کارخانه تولید رابیتس سقف‌های پیش‌ساخته بازدید کرد.

در این بازدید که سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز حضور داشتند تامین منابع مالی، تفاوت نرخ ارز، عدم داشتن وثیقه کافی و تامین سرمایه در گردش از مهم‌ترین مشکلات این واحدهای تولیدی عنوان شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در این بازدید اظهار کرد: کارخانه تولید محصولات ساختمانی کانی و پلیمری با ظرفیت اسمی ‌هزار تن موفق به اشتغال شش نفر بر‌اساس پروانه بهره‌برداری شده است.

علیرضا جمیع افزود: سرمایه ثابت این کارخانه 3 هزار و 600 میلیون ریال است و سنگ‌هایی با ضریب نفوذ آب کمتر از سه درصد تولید می‌کند که این سنگ‌ها عامل مهمی برای استفاده در مناطق کویری است.

وی ادامه داد: کارخانه سامان فولاد بیرجند نیز که تولید کننده انواع سازه‌های فولادی و اسکلت ساختمانی بوده برای 100 نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: این کارخانه 5 هزار تن تولید سالانه در دو فاز دارد و یک ‌میلیارد تومان تسهیلات به آن اختصاص داده شده است.

جمیع ادامه داد: این کارخانه در 20 هزار متر مربع مساحت تمامی عملیات ساخت سازه‌های فولادی اعم از جوشکاری و اتصالات را انجام می‌دهد.

وی به عملکرد شرکت شهرک‌های صنعتی استان طی چند سال اخیر اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون در راستای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌های صنعتی گام‌های بزرگی برداشته شده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول