اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد

تجلیل از عکاسان دفاع مقدس کشور برای نخستین بار در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از برگزاری مراسم تجلیل از عکاسان دفاع مقدس کشور برای نخستین بار در بیرجند خبر داد.

تجلیل از عکاسان دفاع مقدس کشور برای نخستین بار در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن مجنونی عصر امروز در مراسم ستاد بزرگداشت دفاع مقدس خراسان جنوبی اظهار کرد: این مراسم قرار است در اسفند ماه در شهرستان بیرجند برگزار شود.

وی افزود: اگر به دلایلی امکان برگزاری این مراسم در اسفندماه مقرر نبود همزمان با سوم خرداد سال آینده به طور حتم این جشنواره در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: در ششمین روز از هفته دفاع مقدس که به نام جهادگران دفاع مقدس نامگذاری شده همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در مجتمع الغدیر بیرجند برگزار می‌شود.

مجنونی از برگزاری جلسه سران و طوایف اهل سنت همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: همایش ایثارگران شهرستان سربیشه نیز در این هفته برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مسابقه شترسواری در هفته دفاع مقدس در روستای چاهداشتی نبهندان اشاره کرد و گفت: برگزاری دومین دوره مسابقات قرآنی همسران و فرزندان کارکنان و بانوان شاغل در نیروهای مسلح نیز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی است.

* اختتامیه جشنواره تئاتر دفاع مقدس در قاینات

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: یادواره شهدای فرهنگی در شهرستان قاینات، غبارروبی مزار شهدا، اختتامیه جشنواره تئاتر دفاع مقدس در قاینات و برپایی نمایشگاه‌های عکس در شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح استان است.

مجنونی رونمایی از سه اثر بزرگ هنری را از دیگر برنامه‌های این هفته در سطح استان دانست و یادآور شد: این سه اثر در صدا و سیمای استان رونمایی می‌شود.

وی تاکید کرد: فیلم کوتاه قصه‌ای برای باران با مضمون بررسی نقش پرستاران خراسان جنوبی در جنگ تحمیلی با اعتبار 60 میلیون ریالی ساخته شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس 35 مجموعه عکس نمایشگاهی شامل 40 عکس بین مدارس، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها توزیع شده است.

مجنونی یادآور شد: سینماهای شهرهای قاینات و بیرجند در طول هفته دفاع مقدس اکران فیلم به صورت رایگان دارند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول