اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ثبت احوال خراسان جنوبی:

بیداری اسلامی با خون شهیدان دفاع مقدس به دست آمد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان با نثار خون شهیدان در دوران دفاع مقدس به دست آمده است.

بیداری اسلامی با خون شهیدان دفاع مقدس به دست آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ثبت احوال خراسان جنوبی، علی پورحسین در جلسه گردهمایی رؤسای ادارات تابعه و نمایندگی‌های خراسان جنوبی اظهار کرد: این گردهمایی با هدف هم‌اندیشی و بررسی برنامه‌ها، فعالیت‌ها و راهبردهای ثبت احوال استان برگزار شده است.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: آنچه امروز به شکل بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان شاهد آن هستیم با نثار خون شهیدان در دوران دفاع مقدس برای حفظ انقلاب به دست آمده است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی افزود: همه آحاد ملت باید در صحنه‌های کار و تلاش اداری نظارت مستقیم و مستمر داشته باشند و مسئولان در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رفع مشکلات مراجعین اقدام کنند.

پورحسین، ثبت وقایع حیاتی، اتقان اسناد هویت و تابعیت ایرانیان و تولید و انتشار آمار انسانی و تحولات جمعیتی را به عنوان ماموریت‌های اصلی سازمان ثبت احوال عنوان کرد و گفت: باید با کار و تلاش و نظارت مستمر سعی شود در کوتاه‌ترین زمان خواسته ارباب رجوع پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه کارآمدی نظام اداری از طریق میزان رضایت‌مندی مردم در ارائه خدمات توسط دستگاه‌های اجرایی سنجیده می‌شود، یادآور شد: حفظ کرامت ارباب رجوع از وظایف اصلی هر سازمان و اداره است و سرعت و دقت در پاسخگویی دو فاکتور اساسی محسوب می‌شود که در جلب رضایت مراجعه‌کنندگان باید مد‌نظر قرار گیرد.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی ضمن تاکید بر ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه خواستار اجرای جدی و نظارت در این زمینه شد.

پورحسین، آموزش و پژوهش، بهسازی و زیباسازی فضای اداری و توجه ویژه به مباحث ورزشی را از دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل دانست و تصریح کرد: با همکاری و تعامل همانند گذشته می‌توانیم طرح‌ها و برنامه‌های آینده را با موفقیت اجرایی کنیم.

سرپرست معاونت آمار و انفورماتیک اداره کل ثبت احوال خراسان جنوبی نیز در ادامه این جلسه بر به‌روزرسانی مداوم آنتی‌ویروس، درج اخبار و اطلاعات در وب سایت اداره، دقت در تنظیم اسناد و نیز آرشیو الکترونیکی اسناد تاکید کرد.

علیرضا مهرآور افزود: با استفاده از توان کارشناسان انفورماتیک ادارات تابعه در حوزه فعالیت کاری می‌توانیم به نتایج مطلوب و مدنظر دست یابیم.

علی موحدی‌خواه معاون حقوقی و سجلی اداره کل ثبت احوال خراسان جنوبی در ادامه این جلسه آثار و پیامدهای اجرای طرح پوشش وقایع حیاتی در راستای اتقان اسناد هویتی را تشریح کرد و افزود: رعایت دقت در صدور شناسنامه‌ها، بررسی و تعیین تکلیف اسناد راکد و واهی امری ضروری است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول