اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصار‌الرضا (ع) خراسان جنوبی:

خودکفایی اقتصادی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار‌الرضا (ع) خراسان جنوبی اقتدار بازدارندگی و پدافندی، سربلندی در برابر تحریم‌های دشمنان و خودکفایی اقتصادی و امنیتی را از دستاوردهای مهم دفاع مقدس عنوان کرد.

خودکفایی اقتصادی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری نهبندان، علی قاسمی ضمن تبیین جایگاه دوران پرافتخار دفاع مقدس و تحولات منطقه، به تحلیل موقعیت امروز ایران اسلامی در مقایسه با دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: دفاع مقدس که افتخار ملت شد و هشت سال از انقلاب اسلامی را به ثمر رساند، قدرت و عظمت ملی و تأثیر فرهنگ غنی اسلام را در دنیا ثابت کرد.

وی بسیجیان و نیروهای مسلح کشور را همراهان همیشگی نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: بسیجیان و نیروهای مسلح با ایمان راسخ، تعهد مسئولانه و تلاش شبانه‌روزی برای حراست از ارزش‌های الهی و دستاوردهای گرانقدر انقلاب اسلامی لحظه‌ای دریغ نکرده و با حضور به موقع خود در تمام عرصه‌های مهم با تبعیت اندیشمندانه از ولایت فقیه، فضای جامعه را عطرآگین و دلنشین می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار‌الرضا (ع) خراسان جنوبی از دفاع مقدس به عنوان نقطه روشن تاریخ و قطعه مشعشع انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: جنگ تحمیلی در شرایطی بر انقلاب نوپای ایران اسلامی تحمیل شد که استکبار و صهیونیزم در اوج آمادگی و قدرت سیاسی، نظامی و اقتصادی در عرصه‌های داخلی و خارجی قرار داشتند.

قاسمی بر نقش جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای اشاره کرد و گفت: اقتدار بازدارندگی و پدافندی، سربلندی در برابر فشارها و تحریم‌های آمریکا و غرب، رشد فزاینده اقتصادی و رتبه علمی و فناوری، کاهش وابستگی و اتکا به اقتصاد نفتی و خودکفایی در عرصه نظامی و امنیت داخلی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است.

وی راه برون‌رفت از تحریم‌های اقتصادی دنیای غرب و نظام سلطه را تداوم اقتصاد مقاومتی در راستای شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و ادامه داد: با توکل بر خداوند، با تلاش همه‌جانبه مسئولان و آحاد ملت و جهاد علمی و اقتصادی توأم با صبر و پایداری قادر هستیم از پیچ تاریخی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی با موفقیت عبور کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار‌الرضا (ع) خراسان جنوبی از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و برگزاری رزمایش بازسازی عملیات غرور آفرین والفجر 2 در منطقه عمومی مرکز خراسان جنوبی در راستای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس از 31 شهریور‌ ماه تا پنجم مهر‌ ماه امسال خبر داد.

محمودرضا بخشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان در گزارشی دیدار با امام‌ جمعه، اکران فیلم‌های دفاع مقدس، افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی، همایش زنان ایثارگر، همایش ویژه فرهنگیان، اجرای رزمایش رزمی فرهنگی گردان‌های عاشورا و دسته‌های واکنش سریع، همایش بسیجیان، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر را از جمله برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس در این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول