اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به فیلم موهن به ساحت مقدس رسول‌الله(ص)

دانشجویان بسیجی کرمانشاه تجمع کردند

خبرگزاری فارس: در اعتراض به فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر دانشجویان بسیج کرمانشاهی در میدان امام خمینی تجمع کردند و پرچم ننگین آمریکا و صهیونیست را به آتش کشیدند.

دانشجویان بسیجی کرمانشاه تجمع کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صبح امروز جمعیت کثیری از دانشجویان بسیجی کرمانشاه در اعتراض به فیلم آمریکا و صهیونیست موهن به ساحت مقدس پیامبر(ص) در میدان امام خمینی تجمع کردند و یک صدا مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و لا‌اله‌الا‌الله محمد رسول‌الله را سر دادند.

مراد عزیزی ضمن محکوم کردن این فیلم توهین‌آمیز در جمع تجمع‌کنندگان اظهار کرد: در پی بی‌حرمتی آمریکا و صهیونیست در اهانت به مقدسات مسلمانان و پیامبر(ص) بار دیگر دشمنی خود را با تمام جامعه اسلامی به نمایش گذاشتند.

عزیزی ادامه داد: دشمنان اسلام که فهمیده‌اند از راه جنگ و خونریزی نمی‌توانند بر اسلام غلبه کنند؛ نه تنها بر علیه ایران بلکه بر علیه کل اسلام به جنگ نرم دست زده‌اند و با ساخت فیلم و تبلیغات گسترده هر لحظه برای از میان بردن اقتدار‌مان تلاش می‌کنند هر چند آنان تلاش می‌کنند که ما را از سر راه خود بردارند ولی در کنارش برادری و یک‌رنگی ما توطئه‌های آنها را از میان بر می‌دارد و این اتحاد باید برای رسیدن به قله رفیع انسانیت تداوم داشته باشد.

مسئول بسیج دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز بصیرت‌بخشی جمهوری اسلامی ایران موج اسلام‌خواهی در خود کشور آمریکا افزایش یافته است و آمریکا  چون از منطق سلیم برخوردار نبوده و ادلّه و براهینی برای رد دین مبین اسلام، قرآن و پیامبر سراسر رحمت آن ندارند به اقدام‌های تخریبی که نشانگر عجز و ناتوانی آنان است، روی آورده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به این سبب امروز دانشجویان بسیجی همیشه حاضر در صحنه برائت و انزجار خود را از این کار شیطانی دول غربی صهیونیستی اعلام و محکوم می‌کند و از تمام حرکات‌های این چند روز اخیر دول اسلامی از جمله مردم انقلابی مصر یمن بحرین عراق و پاکستان و سایر کشورهای اسلامی و مردم و دانشجویان همیشه در صحنه ایران اسلامی حمایت می‌کند.

عزیزی در پایان از تمامی سران کشور‌های اسلامی به‌خصوص دولتمردان ایرانی درخواست کرد که با اتحاد و از طریق دیپلماسی و طرح داد‌خواست به سازمان ملل و ظرفیت‌های جنبش غیر‌متعهد‌ها این عمل گستاخانه را محکوم و مسببان این عمل را سر جایشان بگذارند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول