اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاهیان هنر اسلامی تبریز:

اهانت به دین مبین اسلام توهین به ساحت تمام ادیان ابراهیمی است

خبرگزاری فارس: دانشگاهیان هنر اسلامی تبریز در پی نمایش فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) تاکید کردند: این اقدام نه تنها اهانت به دین مبین اسلام بلکه توهین به ساحت تمام ادیان ابراهیمی و فطرت پاک بشری است.

اهانت به دین مبین اسلام توهین به ساحت تمام ادیان ابراهیمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، دانشگاهیان دانشگاه هنر اسلامی تبریز امروز با صدور بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در تبریز قرار گرفت، آمده است: دانشگاهیان دانشگاه هنر اسلامی تبریز این حرکت کینه‌توزانه و تحریک‌برانگیز را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: آمریکا، رژیم صهیونیستی و منادیان دروغین آزادی در ادامه دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های خود نسبت به اسلام دست به هر اقدامی می‌زنند.

این بیانیه تاکید کرده است: ریشه اقدام اخیر و تولید و نمایش فیلم توهین‌آمیز علیه رسول مکرم اسلام را می‌توان در گسترش فزاینده و رو به رشد فرهنگ عظیم اسلام در جهان و جامعه آمریکا و استقبال جوانان آن سرزمین از دین مبین اسلام و آموزه‌های انسانی پیامبر و منادی آن جستجو کرد.

این بیانیه می‌افزاید: بدون شک جریحه‌دار کردن عواطف میلیون‌ها مسلمان آزاده در سراسر دنیا لکه ننگ دیگری است که در کارنامه عقاید ضدبشری کسانی که داعیه‌دار آزادی و رعایت حقوق بشر هستند، است.

دانشگاهیان دانشگاه هنر اسلامی تبریز از سازمان‌های بین‌ا‌لمللی و حقوق بشر به ویژه سازمان ملل، سازمان همکاری‌های اسلامی و سران جنبش عدم‌تعهد خواسته‌اند با اتخاذ تصمیمات جدی و اقدامات کاربردی و اجرایی، این اقدام شنیع را محکوم و عاملان آن را تحت پیگرد بین‌المللی قرار دهند.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول