اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی:

تولید فیلم موهن ناشی از اسلام هراسی استکبار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: تولید و انتشار فیلم توهین‌آمیز نسبت به رسول مکرم اسلام(ص) نتیجه هراس دشمنان از گسترش فزاینده اسلام است.

تولید فیلم موهن ناشی از اسلام هراسی استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام زین‌العابدین روحانی‌نیا اظهار کرد: آمریکا و منادیان دروغین آزادی در ادامه دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های خود نسبت به اسلام عزیز دست به هر اقدامی می‌زنند.

وی افزود: ریشه اقدام اخیر و تولید و انتشار فیلم توهین‌آمیز نسبت به رسول مکرم اسلام را می‌توان در گسترش فزاینده و رو به رشد فرهنگ عظیم اسلام در جهان و به ویژه جامعه امریکا و استقبال جوانان آن سرزمین از دین مبین اسلام و آموزه‌های انسانی پیامبر و منادی آن دانست.

روحانی‌نیا تولید این فیلم را ناشی از اسلام‌هراسی استکبار دانست و گفت: این اقدام‌ها حاصلی جز نفرت بیشتر دنیای اسلام از استکبار به ویژه صهیونیست و آمریکا ندارد و اتحاد مسلمانان را بیش از پیش تقویت می‌کند.

وی یادآور شد: این عمل زشت که این روزها در جهان شاهد آثار مخرب آن هستیم، از خامی و تعصب سرچشمه می‌گیرد و به سادگی ابزار دست جنگ‌افروزان و نیروها و قدرت‌هایی می‌شود که منافع نامشروع خود را در گسترش نفرت میان ملت‌ها و ادیان الهی آنان می‌بینند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی اظهار کرد: امروز در اثر این جنایت احساسات صدها میلیون مسلمان و بسیاری از پیروان ادیان الهی جریحه‌دار شده است و جا دارد که سازمان کنفرانس اسلامی برای دفاع از تمامی ارزش‌ها و مقدسات دینی و مقابله با افراطی‌گری و خشونت، فعالانه وارد عمل شود و با همراهی و همکاری نهادهای مؤثر بین‌المللی، همه دولت‌ها از جمله دولت آمریکا را به اقدام عملی برای خشکانیدن ریشه‌ها و جلوگیری از گسترش منازعات هویتی، قومی و دینی و برخورد قاطع با مسببان این فاجعه مکلف کند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول