اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همصدا با مردم ولایتمدار ایران اسلامی

مردم دشتی ساخت فیلم توهین‌آمیز به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: مردم دشتی پس از خطبه‌های نماز جمعه این هفته، همصدا با مردم ولایتمدار ایران اسلامی ساخت فیلم توهین‌آمیز به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.

مردم دشتی ساخت فیلم توهین‌آمیز به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مردم شهرستان ولایتمدار دشتی همچون دیگر مسلمانان جهان و همه ادیان الهی با فریادهای الله اکبر و لا اله الا الله ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.

نمازگزاران شهر خورموج نیز با فریادهای الله اکبر و لا اله الا الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر کشورهای حامی آمریکا ضمن محکوم کردن ساخت فیلم موهن به پیامبر گرامی اسلام(ص) خواستار توقف این فیلم و مجازات عاملین آن شدند.

در این راهپیمایی که سید علی هاشمی فرماندار  دشتی، حسینی‌سرشت امام جمعه موقت خورموج، روحانیون، طلاب، خانواده معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی و دانشجویان، دانش‌آموزان، مدیران و معلمین ، اصناف و مردم همیشه در صحنه حضور داشتند پس از عبور از خیابان مصلا و ابوطالب با حضور در میدان شهید مهدوی بار دیگر نفرت و انزجار خود را از آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و انگلیس اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ما در اعتراض به انتشار فیلم موهن آمریکایی، اسرائیلی درباره پیامبر اسلام(ص) مردم شهرهای کاکی و شنبه نیز با حضور در یک راهپیمایی باشکوه ضمن محکوم کردن این جنایت خواستار مجازات سازندگان این فیلم شدند.

حمایت برخی کشورهای عربی از آمریکا و اسرائیل خیانتی بزرگ به اسلام است

امروز روز موعود است روزی است که خاموش نشستن گناه بزرگی است دم به مسلمانی زدن و حامی کفر بودن یک گناه نابخشودنی است.

حاکمان به اصطلاح مسلمان و خادمین حرمین شریف تا کی می‌خواهند از آمریکا این دشمن غدار و رژیم خون آشام صهیونیستی حمایت کنند.

امروز حضور این حاکمان به اصطلاح مسلمان در جوار خانه کعبه که عروس خیمه شب بازی آمریکا و صهیونیسم شده‌اند حضور آنها به عنوان خادم حرمین شریفین خطر آنها از استکبار جهانی نسبت به اسلام کمتر که نیست بلکه بیشتر است.

کشورهای مسلمان اگر دست به دست هم بدهند و با بستن چند روز نفت مسلمانان بر روی کشورهای ضد مسلمان یقینا دیگر به خود اجازه نخواهند داد که به پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) توهین و اهانت کنند، امروز این کشورها متاسفانه دم از مسلمانی می‌زنند و خوی استکبار دارند.

این حاکمان به اصطلاح اسلامی با سکوت و بی‌تفاوتی خود نسبت به جنایات علیه پیامبر اسلام(ص) بدانند که جرم آن‌ها از کفار سنگین‌تر است.

مسلمانان باید با هوشیاری نسبت به فتنه‌های دشمنان اسلام آگاه باشند زیرا هدف اصلی استکبار جهانی شعله‌ور کردن فتنه‌های مذهبی در بین ادیان الهی است.

امروز حمایت همه‌جانبه برخی از کشورهای مرتجع حاشیه‌نشین خلیج فارس از آمریکا و رژیم صهیونیستی خیانت بزرگی به مردم مسلمان این کشورها است.

هر چند تمام فتنه‌هایی که در خاورمیانه از جمله سوریه، بحرین، میانمار و ... شاهد آن هستیم چراغ سبزی است که توسط همین حاکمان که گرگانی در لباس گوسفند هستند به آمریکا و اسرائیل نشان داده می‌شود.آل سعود باید بداند که روزی نه چندان دور باید تاوان این خیانت‌ها و جنایت‌ها که به مسلمانان می‌شود پس بدهد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول