اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

ساخت فیلم‌های توهین‌آمیز به دلیل ضعف دشمنان اسلام است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: با افزایش محکومیت‌های انجام شده علیه فیلم توهین‌آمیز ساخته شده در آمریکا ماهیت ضد استکباری بیداری اسلامی مشخص شده و ساخت چنین فیلم‌هایی به دلیل ناتوانی دشمنان اسلام است.

ساخت فیلم‌های توهین‌آمیز به دلیل ضعف دشمنان اسلام است

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: موج گسترده محکومیت‌ها علیه اهانت به پیامبر اعظم (ص) باعث شد تا محکومیت این اقدام از حیات خلوت فرضی آمریکا یعنی مصر آغاز شود و همین امر موجب شد تا جهان اسلام در این باره حرکتی موج‌گونه داشته باشد.

وی افزود: احساسات مردم مسلمان جهان به حدی خدشه‌دار شده است که سفیر آمریکا در لیبی کشته می‌شود و همه سفارتخانه‌های آمریکا در سراسر جهان حفاظت می‌شوند و این نشان از ترس موجود در آمریکا از تکرار حرکت‌هایی شبیه لیبی است.

پاپی‌زاده خاطرنشان کرد: استکبار خود می‌داند دست به چه اقدامی زده است و این اقدامات همگی بر اساس سناریویی از پیش تعیین شده در سالروز واقعه یازده سپتامبر است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سکوت در این واقعه جایز نیست، گفت: مسلمانان جهان باید با یک جهاد همگانی ‌استکبار را نابود کنند.

وی افزود: توحش غرب تنها در کشتار عظیم ملت‌ها در جنگ جهانی اول و دوم، کشتار مردم ویتنام، عراق و افغانستان خلاصه نمی‌شود، بلکه غرب به سرکردگی آمریکا سال‌هاست در یک توحش مدرن فکری به ‌سر می‌برد، توحشی که بیش از همه گریبان‌گیر اندیشه و فکر دولت‌مردان و سیاست‌مداران و نخبگان هم‌سو با دولت‌مردان آمریکایی است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ساخت این فیلم را نشانه ضعف و زبونی دشمنان اسلام دانست و تاکید کرد: دشمنان باید بدانند با چنین اقداماتی نمی‌توانند شخصیت بزرگ پیامبر اسلام را زیر سئوال ببرند، زیرا شخصیت و جایگاه پیامبر اسلام (ص) والاتر و بالاتر از آن چیزی است که آن‌ها تصورش می‌کنند.

پاپی‌زاده خاطرنشان کرد: ایران اسلامی پرچم‌دار محکومیت چنین اقداماتی است و در شرایط کنونی نیز ام‌القرای جهان اسلام بار دیگر با خشمی سربرآورده از غیرت دینی این اقدامات انجام شده را محکوم می‌کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول