اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ملایر:

استکبار پشت صحنه ساخت فیلم توهین آمیز به اسلام بوده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ملایر گفت: استکبار پشت صحنه ساخت فیلم توهین آمیز به اسلام بوده است.

استکبار پشت صحنه ساخت فیلم توهین آمیز به اسلام بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: همه ما باید در مسیر اسلام حرکت کنیم و به آنچه سفارش کرده‌اند عمل کنیم چرا که انسان با تقوا در مسیر صداقت و بندگی خدا گام بر می‌دارد و بندگی خدا انسان را از شیطان و هوی نفس دور می‌کند.

وی با بیان این که دنیا پلی برای رسیدن به آخرت است، افزود: انسان‌های مؤمن و با تقوا از تمام لحظات این دنیا برای سعادت در آخرت استفاده می‌کنند و در این دنیا هم بهره کافی را می‌برند تا آخرتی سعادتمند را برای خود رقم بزنند.

خطیب جمعه ملایر با بیان این که مسلمانان و شیعیان باید در امورات زندگی خود همواره پیرو اسلام و ائمه اطهار باشند، گفت: اگر می‌خواهیم در مسیر ائمه حرکت کنیم باید در گفتار، رفتار، عقیده و اعمال‌مان همواره مانند آنها عمل کنیم و در دین خود صادق و ثابت قدم باشیم.

وی دروغ و نفاق را نشانه بی‌ایمانی و بی‌تقوایی برشمرد و گفت: پیروان حضرت امام صادق(ع) از این اعمال به دورند و ما شیعیان باید از انجام این اعمال به شدت بپرهیزیم.

امام جمعه موقت ملایر در ادامه به ولادت حضرت معصومه(س) اشاره کرد وگفت: طبق روایات یکی از درهای بهشت از قم باز می‌شود، حرم حضرت فاطمه معصومه(س) حرم ائمه است و در تقویم ما این روز به نام روز دختر نامگذاری شده است و دختران و زنان ما باید در پیروی از این بانوی مکرم در حفظ حجاب خود کوشا باشند.

وی حجاب را باعث مصونیت و شخصیت و تکریم زن برشمرد و گفت: حجاب محدودیت نیست و زنان و دختران ما با حجاب، هویت و عفت خود را حفظ کرده و تمام توطئه‌های دشمن را در کشور خنثی می‌کنند چرا که حجاب و چادر برتر است و حرکت در مسیر حضرت زهرا(س) و دیگر ائمه معصومین است.

فاضلیان ادامه داد: 25 شهریور ماه سالروز اشغال بیروت توسط رژیم اشغال‌گر قدس و 26 شهریور ماه سالروز کشتار فلسطینیان در صبرا و شکیلا است و امروز صهیونیست‌ها در حرکت نابخردانه به اسلام و شخص اول بشریت جسارت و توهین کرده که این حرکت از دید تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان محکوم است.

وی عنوان داشت: امروز دشمن به دنبال حرکت رو به جلوی بیداری مسلمانان، برای اسلام زدایی دست به این حرکت زده تا احساسات مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرده و با این حرکت نه تنها کشورهای اسلامی بلکه شخصیت بزرگوار پیامبر اسلام(ص) را مورد اهانت قرار داده است.

امام جمعه موقت ملایر با بیان این که در قرآن کریم از همه انبیای الهی با عظمت و کرامت یاد شده، خاطرنشان کرد: اسلام دین همه است و توهین به اسلام توهین به همه ادیان الهی است و امروز دشمن با این حرکت تمامی ادیان الهی را زیر سئوال برده است.

وی ابراز داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری اینها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند اما نمی‌توانند چرا که دیر شده و ملت‌ها بیدار شده و روز به روز درصد مسلمانان جهان در حال رشد است.

وی گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود استکبار را پشت صحنه ساخت این فیلم موهن عنوان کرده و فرمودند اگر استکبار به عنوان پشت صحنه این فیلم نبود در محکومیت آن کاری انجام می‌داد اما این فیلم ساخته و پرداخته آمریکا و صهیونیست است.

فاضلیان در ادامه اظهار داشت: کتاب آیات شیطانی، کاریکاتور بر ضد پیامبر(ص) و ساخت این فیلم حرکات سلسله‌وار دشمن بر ضد اسلام است و آمریکا و اسرائیل با انجام این حرکات می‌خواهند نور اسلام را خاموش کنندکه در این مسیر، خود نابود می‌شوند.

وی اجلاس غیر متعهدها در تهران را حرکتی دردآور برای آمریکا و اسراییل برشمرد و گفت: وقتی رهبر انقلاب برای سخنرانی به این اجلاس وارد شدند سران همه کشورهای شرکت کننده به احترام ایشان از جای خود برخاستند و این برای همه ما بس که ارزش اسلام و انقلاب در دنیا برای همه شناخته شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول