اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد

آموزش 11 هزار معلم پایه ششم ابتدایی در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: 11 هزار نفر از همکاران فرهنگی در خراسان رضوی برای بهبود عملکرد در پایه ششم ابتدایی آموزش دیده‌اند.

آموزش 11 هزار معلم پایه ششم ابتدایی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدتقی فخریان، عصر امروز در جلسه شورای اداری استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: مقام معظم رهبری از همان ابتدای انقلاب، به دنبال ایجاد تحول بنیادین در آموزش و پرورش بودند و شاهد این مسئله نیز سخنرانی ایشان در همان سال اول انقلاب در مشهد است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: بعد از تائید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از سوی رهبری، کمیته اجرایی شدن نظام جدید آموزشی شروع به کار کرد.

فخریان تاکید کرد: خراسان رضوی، بیشترین جمعیت دانش‌آموزی را در سراسر کشور دارد، به‌نحوی که در سال گذشته، خراسان رضوی یک میلیون و 79 هزار دانش‌آموز داشت و امسال نزدیک به یک میلیون و 90 هزار دانش‌آموز را روانه مدارس کرده است.

وی گفت: 48 اداره آموزش و پرورش، 88 هزار فرهنگی و 8600 مدرسه در سطح خراسان رضوی فعال هستند و از امروز نیز فعالیت‌های خود را با نیرویی مضاعف شروع کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای پایه ششم ابتدایی خاطرنشان کرد: نزدیک به سه هزار و 795 کلاس در پایه ششم ابتدایی، طراحی شده‌اند و برای بهبود عملکرد فرهنگیان در این حوزه، نزدیک به 11 هزار نفر از همکاران فرهنگی ما در خراسان رضوی، آموزش دیده‌اند.

فخریان تصریح کرد: علاوه بر این، در طرح بصیرت نیز که با همت آموزش و پرورش خراسان رضوی انجام شد، نزدیک به 800 نفر از همکاران، در آن مشارکت فعالی داشتند و آموزش‌های لازم به انها داده شد.

وی عنوان کرد: تمامی کتب پایه ششم ابتدایی نیز در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

این مسئول با اشاره به موفقیت‌های دانش‌آموزان خراسان در عرصه‌های بین‌المللی عنوان کرد: این موفقیت‌ها، امسال رشدی 100درصدی داشته است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول