اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

آموزش شهرداران و شوراها جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: آموزش شهرداران و شوراها باید جدی گرفته شود.

آموزش شهرداران و شوراها جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سیدجواد محمودی عصر شنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استان اظهار داشت: یکی از مباحث مهم در عرصه مدیریت شهری آموزش شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی است.

وی افزود: فعالیت شهرداری‌ها و مصوبات شوراهای اسلامی با منافع عمومی شهر و شهروندان ارتباط مستقیمی دارد.

محمودی با تاکید بر ارتقای دانش اعضای شوراها خاطرنشان کرد: در راستای عمران و توسعه شهر، آموزش و آشنایی شوراها با مباحث پیچیده مدیریت شهری و ارتقای‌ دانش آنان برای همگام‌سازی این بخش امری بسیار حساس و ضروری است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی در زمینه آموزش و ارتقای دانش اعضای شوراها وظایف بسیار سنگینی برعهده دارد.

به گفته وی باید با آموزش شهرداران و شوراها، هدایت و راهبری درست آنان از وقوع برخی تخلفات احتمالی و یا اتخاذ بعضی تصمیمات نادرست که می‌تواند مانع از پیشرفت و توسعه شهر شود و به منافع عمومی شهروندان لطمه وارد سازد جلوگیری کرد.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی همچنین بیان داشت: کارشناسان دفتر امور شهری باید بر مصوبات کمیسیون‌های شهرداری‌ها و شوراها و جلوگیری از تخلفات در ساخت و سازهای شهری نظارت دقیق داشته باشند.

در پایان این جلسه محبوب زارع بر اساس حکم صادره از سوی استاندار آذربایجان‌غربی با حفظ سمت مدیرکل مدیریت بحران استان به عنوان سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری آذربایجان‌غربی معرفی و از زحمات داداش‌زاده در این دفتر تقدیر شد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول