اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سال تحصیلی

نخستین آموزشگاه گلستان شهر بجنورد فعالیت خود را آغاز کرد

خبرگزاری فارس: نخستین آموزشگاه گلستان شهر بجنورد که کلاس‌های درس آن تماماً هوشمند بوده همزمان با سال تحصیلی جدید فعالیت خود را آغاز کرد.

نخستین آموزشگاه گلستان شهر بجنورد فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش این اداره کل گفت: هم‌زمان با مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه ابتدایی شهید امامی گلستان شهر بجنورد افتتاح شد.

عصمت بدخشان افزود: هم‌زمان با افتتاح‌ این آموزشگاه زنگ مهر مقاومت و ایثار نیز در اولین مدرسه ابتدایی شهرک جدید گلستان بجنورد به صدا درآمد.

وی اظهار داشت: مدرسه ابتدایی شش کلاسه گلستان شهر دارای بیش از 150 دانش آموز و تمام کلاس‌های این مدرسه به صورت هوشمند بوده و دانش آموزان از تکنولوژی و فناوری نوین در فرآیند یادگیری بهره‌مند خواهند بود.

به گزارش فارس در این مراسم ‌احمدی‌بیغش استاندار خراسان‌شمالی، وحیدی مدیرکل آموزش و پرورش ‌و شماری از مسئولان استان و شهرستان حضور داشتند.

گلستان شهر بجنورد محل اجرای پروژه‌های مسکن مهر بجنورد بوده که تاکنون ساخت و ساز قریب به 10 هزار واحد مسکونی در این شهرک اقماری صورت گرفته است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول