اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری دوره آموزشی سامانه جامع بقاع متبرکه در مازندران

خبرگزاری فارس: دوره آموزشی یک روزه سامانه جامع بقاع متبرکه مازندران در حال برگزاری است.

برگزاری دوره آموزشی سامانه جامع بقاع متبرکه در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، دوره آموزشی یک روزه سامانه جامع بقاع متبرکه مازندران در حال برگزاری است.

در این دوره آموزشی که از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد به 30 نفر از کاربران سامانه جامع بقاع متبرکه استان آموزش لازم داده می‌شود.

در آغاز این دوره آموزشی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: تاکنون در استان ولایتمدار مازندران یک هزار و 322 امامزاده به ثبت رسیده و دارای پرونده در اوقاف که متولی امامزادگان و بقاع متبرکه است.

حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی افزود: از جمله سیاست‌های مهم رسیدگی به اماکن متبرکه به ویژه امامزادگان ورود مجموعه اطلاعات هر بقعه متبرکه بر روی سامانه جامع بقاع متبرکه است که این مهم از سال گذشته آغاز شده است.

سهرابی ابراز داشت: کامل شدن اطلاعات بقاع متبرکه و امامزادگان در سامانه جامع در ایجاد و روند رسیدگی به امامزادگان و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ها بسیار مؤثر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: عشق به امامزادگان و نوادگان ائمه معصومین انسان را در امورات جاری زندگی شخصی، اجتماعی و مسائل کاری و فعالیت‌های مختلف پیروز و سعادتمند می‌گند و این عشق باید در طول زندگی در همه جنبه‌ها استمرار داشته باشد.

سهرابی با اشاره به اهمیت امامزادگان در تربیت معنوی جامعه متذکر شد: همه مردم در ساماندهی بقاع متبرکه هم در ساخت‌و ساز و هم در امورات فرهنگی و هم حضور در این اماکن در پیشرفت امورات بسیار مؤثر است.

وی اذعان داشت: در این دوره آموزشی یک روزه چگونگی ورود و ویرایش اطلاعات بقاع متبرکه در سامانه جامع به کاربران آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول