اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بردخون:

زمینه‎های ارتقای کیفیت آموزش در مدارس فراهم شده است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بردخون گفت: زمینه‌های لازم برای ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش در مدارس منطقه بردخون فراهم شده است.

زمینه‎های ارتقای کیفیت آموزش در مدارس فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر حسین مصلحی‌پور صبح امروز در نشست با فرهنگیان بردخون اظهار داشت: تلاش کرده‎ایم مشکلات و کمبودها در مدارس رفع شود و اراده فرهنگیان و دانش‎آموزان نیز بر آغاز درخشان سال تحصیلی جدید است.

وی اضافه کرد: برای سال تحصیلی جدید برنامه‎ریزی‎های خوبی صورت گرفته است و امیدواریم با همکاری هر چه بیشتر فرهنگیان و مشارکت گسترده دانش‎آموزان و اولیا بتوانیم به اهداف تعیین شده در زمینه بهبود شاخص‎های آموزشی و پرورشی دست یابیم.

مصلحی‌پور با اشاره به اجرای نظام جدید آموزش و پرورش گفت: با وجود پایه ششم در مدارس ابتدایی منطقه مشکل خاصی نداریم و همه فرهنگیان با همراهی دست‎اندرکاران امر برای شروع یک سال تحصیلی خوب تلاش می‎کنند.

مدیر آموزش و پرورش بردخون افزود: همه مدارس منطقه جزو چهار مدرسه در شیفت صبح دایر است و برای جبران کمبود فضا سه کلاس در حال احداث است.

وی بیان کرد: از نظر تجهیزات مشکلی نداریم، نیروی انسانی سازماندهی شده، ابلاغ همکاران نیز صادر شده است و از اول مهر همه مدارس کار تعلیم و تربیت را آغاز کرده‎اند و شاهد حضور گرم و پرشور دانش‎آموزان در فضای مدارس هستیم.

مصلحی‌پور یادآور شد: مدارس با مشارکت همکاران و ادارات پاکسازی و آماده شده است و مراسم روز شکوفه‎ها و غنچه‎ها 29 شهریور و بازگشایی مدارس نیز اول مهر در همه مدارس بردخون و با حضور مسئولان بخش، خانواده‎های معظم شهدا و ایثارگران و اولیای دانش‎آموزان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در هفته دفاع مقدس که همزمان با فصل بازگشایی مدارس شده است، مدارس حال و هوای دوران دفاع مقدس پیدا کرده و رزمندگان این دوران مقدس با حضور در مدارس به ذکر خاطرات دوران حماسه و شهادت می‎پردازند تا پیوند نسل جدید را با ایام رزم استحکام بخشند و با ایجاد نمایشگاه و ساخت سنگر در مدارس یاد شهدای عزیز را گرامی بدارند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بردخون نیز گفت: پیش از آغاز سال تحصیلی جدید مدارس با بنرها و تصاویر ویژه شعار مهر و پرچم مقدس جمهوری اسلامی و تصاویر حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری تزیین شده است و با توجه به همزمانی دفاع مقدس شاهد شور ایثار و شهادت در منطقه و مدارس هستیم.

اسماعیل خیاط افزود: دو مدرسه تخصصی قرآنی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در بردخون افتتاح شده که تعداد مدارس قرآنی به 4 مدرسه رسیده است و امیدواریم شاهد ارتقای علوم قرآنی در منطقه باشیم.

وی خواستار افزایش تعداد روحانیون در مدارس شد و گفت: اکثر مدارس دارای نمازخانه و امکانات خاص مذهبی هستند اما به دلیل تعداد کم روحانی و مبلغ در مدارس استفاده مناسبی از این امکانات نمی‎شود.

خیاط اضافه کرد: تابستان امسال 370 دانش‎آموز به اردوهای کشوری اعزام شده‎اند که اعتباری معادل 75 میلیون ریال به این امر اختصاص یافت و همچنین برای اعزام 60 دانش‎آموز زیارت اولی برنامه‎ریزی کرده‎ایم که تاکنون 4 نفر از آنان به مشهد مقدس مشرف شده‎اند.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول