اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قزوین:

دوره‌های آموزش شهروندی در قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قزوین گفت: دوره‌های آموزش شهروندی با هدف آموزش علوم باغبانی و تشویق بانوان به انس با فضای سبز و گیاهان آپارتمانی در بوستان بانوان این شهر برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزش شهروندی در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سیدمهدی کاظمی اظهار کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز در راستای برنامه‌های آموزش شهروندی و تحکیم ارتباط با شهروندان، کلاس‌های متنوع باغبانی و فضای سبز شهری را در برنامه آموزشی دارد.

وی افزود: در نظر داریم با تشویق و ترغیب بانوان شهر به فراگیری علوم باغبانی و فضای سبز شهری، بحث آموزش شهروندی را در بین خانواده‌ها ترویج کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قزوین بیان کرد: کلاس‌های آموزشی آشنایی با گیاهان موجود در فضای سبز شهر قزوین، آشنایی با درختان و درختچه‌های زینتی، آفات و امراض گیاهان زینتی و آپارتمانی، تکثیر گیاهان آپارتمانی، گیاهان دارویی و معطر و کاربرد آن در فضای سبز، آشنایی با گل‌های پیازی، هرس و آرایش گیاهان در فضای سبز، بام باغچه‌های سبز و آشنایی با گل‌های فصلی از جمله برنامه‌های آموزشی پیش‌بینی شده برای این دوره است.

کاظمی عنوان کرد: همشهریان برای ثبت نام می‌توانند به دفتر مدیریت بوستان نرگس (بانوان) مراجعه و یا از طریق شماره تماس 2227006 و 2228048 واحد آموزش سازمان اقدام کنند.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول