اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

اراضی زیرپوشش سامانه‌های نوین آبیاری بوکان به 15 هزار هکتار رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: امسال میزان اراضی زیرپوشش سامانه‌های نوین آبیاری بوکان به 15 هزار هکتار می‌رسد.

اراضی زیرپوشش سامانه‌های نوین آبیاری بوکان به 15 هزار هکتار رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان حسن عباسی در دهمین جلسه صندوق توسعه بخش کشاورزی بوکان که در سالن اجتماعات فرمانداری بوکان ترتیب یافت، اظهار داشت: تمام بسترهای لازم برای توسعه صنایع تبدیلی در بوکان مهیا است چراکه شهرستان بوکان با داشتن ظرفیت‌های مناسب در این بخش استعدادها و امکانات لازم و با اطلاع‌رسانی و دعوت از سرمایه‌گذار در جهت ساخت مراکز و کارخانجات صنایع تبدیلی اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم بخش کشاورزی در بوکان، تصریح کرد: در زمان حاضر موفقیت سازمان جهاد کشاورزی استان در سطح کشور مرهون تلاش مدیران توانمند و کارآمد و نیز تلاش جمعی کارشناسان و کشاورزان خبره است.

عباسی افزود: امسال با مدیریت و حمایت سازمان جهاد کشاورزی استان و استقبال خوب بهره‌برداران بخش کشاورزی و کشاورزان میزان اراضی تحت پوشش سامانه‌های نوین آبیاری بوکان به بیش از 15 هزار هکتار خواهد رسید.

وی از اجرای آبیاری تحت فشار در 10 هزار هکتار از اراضی شهرستان بوکان خبر داد و افزود: این شهرستان یک سوم آبیاری تحت فشار آذربایجان‌غربی را به خود اختصاص داده و سال گذشته نیز در این شهرستان 663 هکتار از اراضی بوکان به آبیاری تحت فشار مجهز شده است.

فرماندار بوکان افزود: برای تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال جدید مسئولیت حوزه کشاورزی بسیار سنگین بوده و این می‌طلبد که به این بخش بیش از گذشته توجه شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول