اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس منابع اداره‌کل کتابخانه‌های خراسان‌شمالی:

نهاد کتابخانه‌های عمومی از پژوهش‌های دفاع مقدس حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: کارشناس منابع اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی از حمایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از پژوهش‌های حوزه دفاع مقدس خبر داد.

نهاد کتابخانه‌های عمومی از پژوهش‌های دفاع مقدس حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی، احسان سیفی اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از پژوهش‌های حوزه‌های مختلف، به ویژه با موضوع دفاع مقدس، حمایت می‌کند.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره آن ایام شکوهمند و غرورآفرین، حوزه تولید محتوا در اداره کل تأمین منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پژوهش‌های علمی که در حوزه دفاع مقدس و نیز بیانگر مبانی فکری دوران هشت سال دفاع مقدس باشد را جزو اولویت‌های اصلی پژوهشی آن اداره قرار داده است.

سیفی با بیان اینکه پژوهش اساس پویایی علمی و تحول ساختاری و اصولی هر جامعه است، نقش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را در تولید محتوا و پژوهش‌های حوزه‌های مختلف، برجسته و در عین حال تأثیرگذار دانست.

کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی از پژوهشگران، نویسندگان و محققان دعوت کرد تا با مراجعه به واحد منابع و کمیته پژوهش و نوآوری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و تکمیل طرح نامه پژوهش، از حمایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای چاپ آثار علمی خود بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول