اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

آزمون‌های پرخطری در آینده پیش رو داریم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: آزمون‌های پرخطر و سنگینی در آینده پیش روی ملت ایران قرار دارد.

آزمون‌های پرخطری در آینده پیش رو داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام شنبه شب در جلسه شورای اداری این استان اظهار داشت: در سه مناسبت جهت‌دهنده و الهی قرار داریم که می‌توان از هر یک از این مناسبت‌ها به نحو مطلوب بهره‌گیری کرد.

وی افزود: قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس، دهه کرامت و بازگشایی مدارس این فرصت را به ما می‌دهد تا در این ایام بیشتر به ارزش‌های الهی توجه کرده و از آن در راستای خودسازی بهره بگیریم.

نکونام با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: آن‌چه در این ایام باید به نحو شایسته به آن توجه داشت روحیه استقامت و پایداری در دفاع از ارزش‌های دینی و الهی است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به بازگشایی مدارس در کشور اظهار داشت: اهمیت علم‌آموزی در اسلام بسیار مورد توجه قرار گرفته و بر همین اساس باید این مناسبت را نیز به نحو شایسته گرامی بداریم.

نکونام در ادامه بر ضرورت تقویت روحیه ولایت‌مداری در جامعه تاکید کرد و گفت: قرار گرفتن در دهه کرامت به ما این امکان را می‎دهد تا فرهنگ و روحیه ولایت‌مداری را بیش از پیش در جامعه ترویج و تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه دستاوردهای دفاع مقدس در جامعه به خوبی قابل مشاهده است، افزود: تبیین دستاوردهای دفاع مقدس کار سختی نیست چراکه دستاوردهای این دوران به وضوح در جای جای کشور قابل مشاهده است.

نکونام با بیان اینکه شجاعت رزمندگان کشور در دفاع مقدس را در هیچ مقطعی از تاریخ نمی‌توان مشاهده کرد، خاطرنشان کرد: جسارت و شجاعتی که رزمندگان کشور در هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند را نمی‌توان نمونه آن را در هیچ کجای تاریخ پیدا کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بر ضرورت زنده نگاه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: در این راستا تکلیف بزرگی بر دوش ما گذاشته شده که جز با علم و عمل نمی‌توان این تکلیف را بجا آورد.

امام جمعه شهرکرد دفاع مقدس را سند افتخار ملت ایران دانست و اظهار داشت: هشت سال دوران دفاع مقدس سرشار از ناگفته‌های بسیار است که اگر بازگو شود می‌توان از آن کتاب‌های بسیاری نوشت.

وی با بیان اینکه موفقیت و پیروزی ما در هشت دفاع مقدس آینده ملت و کشور را تضمین‌ کرد، افزود: هشت سال دفاع مقدس ترسیم‌کننده مسیر درخشانی برای آینده کشور شد تا با بهره‌گیری از تجربیاتی که در این دوران به دست آورده‌ایم بتوانیم در آینده به رشد و تعالی بیشتری برسیم.

نکونام در ادامه با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمن برای مقابله با اسلام و انقلاب، تصریح کرد: دشمن همواره در کمین ملت ایران نشسته و ما مداوم مورد آزمون و آزمایش هستیم و هرچه جلوتر می‎رویم این امتحان‌ها سنگین‌تر و سخت‌تر می‎شود و آزمون‌های سنگینی در آینده پیش رو داریم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ملت ایران با پیروی از ولایت همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت و دشمنان اسلام و انقلاب را همچون همیشه ناکام می‌گذارد.

امام جمعه شهرکرد همچنین با بیان اینکه مسیر حق یک راه بیشتر ندارد، اذعان کرد: حق فقط و فقط یک راه دارد و آن هم راه خداست و جز آن همه راه‌ها باطل است و به انحراف کشیده می‎شود.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول