اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میناب:

استقامت ملت ایران به الگویی جهانی تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار میناب گفت: استقامت و پایداری ملت ایران در مقابل زورگویان و استکبار به الگویی برای سایر جهانیان و انسان‌های آزاده تبدیل شده است.

استقامت ملت ایران به الگویی جهانی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، عباس خدادادزاده پیش از ظهر امروز در مراسم ویژه آغاز هفته دفاع مقدس از سال‌های نبرد و هشت سال دفاع مقدس به عنوان هویت و شناسنامه ملی ایرانیان یاد کرد و اظهار داشت: گر چه جنگ تبعات ناخوشایندی برای هر کشور دارد اما با آغاز جنگ تحمیلی علیه کشور ایران به استناد فرمایش مولای متقیان امام علی (ع) که می فرماید"جهاد دری از درهای بهشت است که به روی بندگان خاص خدا باز می‌شود"، دری از درهای بهشت به روی ملت همیشه در صحنه ایران گشوده شد.

وی افزود: ملت ایران در هشت سال حماسه و ایثار برای دفاع از دین خدا در صف اولیاء خدا قرار گرفتند.

فرماندار میناب با بیان اینکه ملت ایران به نام خدا و برای رضای خدا انقلاب کردند، افزود: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس امتحان و آزمایشی بود تا ثابت شود که مردم ظلم ستیز ایران شایستگی بهشت را دارند.

خدادادزاده در ادامه ضمن اشاره به دلاور مردی‌های جوانان و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، بیان داشت: مردم ایران و فرزندان رشید آنان با از خود گذشتگی نگذاشتند رویای تسخیر ذره ای از خاک مقدس کشور توسط رژیم بعث محقق شود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس عیار ملت ایران را افزایش داد، افزود: روزهای نخست جنگ و آغاز حملات به لحاظ نبود انسجام در ارتش، عدم شکل گیری سپاه، وجود رئیس جمهوری که در صف دشمن بود و وجود ویروس نفاق در کشور روزهای سخت و دشواری بود ولی هوشیاری ملت و رهبری‌های آگاهانه امام راحل همه راه‌ها را به سرعت هموار کرد.

خدادادزاده شرایط زمان جنگ را به لحاظ پشتیبانی برخی کشورها از صدام و رژیم بعث عراق، شرایطی نابرابر خواند و گفت: ملت غیور ایران در هشت سال دفاع مقدس مقتدرانه در برابر تمام استکبار ایستاد.

فرماندار میناب در ادامه با بیان اینکه ملت همیشه بصیر و همیشه در صحنه ایران پس از طی فراز و نشیب‌های فراوان در طول تاریخ و همچنین پشت سر گذاشتن جنگ تحمیلی و تحریم‌های گوناگون اکنون صاحب تجارب گرانبهایی است، افزود: ایران اسلامی به برکت داشتن سلاح ایمان و خلاقیت زیر سایه رهبری معظم انقلاب قادر است هر گونه توطئه از سوی هر کشوری را در نطفه خفه کند.

وی عزم و اراده ملت را در کنار مواضع مسئولان و دلسوزان انقلاب کم نظیر بیان کرد و اظهار داشت: با کار شکنی‌هایی که توسط عده‌ای منحط در زمینه فعالیت‌های هسته‌ای ایران صورت گرفته است شرایط کنونی شرایطی حساس است که هوشیاری هر چه بیشتر مردم را می‌طلبد.

فرماندار میناب از تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی به عنوان نوعی بازی کودکانه یاد کرد و ادامه داد: کوچک‌ترین تحرک علیه کشور اسلامی ایران به محو کامل رژیم صهیونیستی از تاریخ منجر خواهد شد.

خدادادزاده همچنین تهدیدات رژیم صهیونیستی را تمسخر آمیز و بی معنا دانست و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند امروز به برکت آرمان‌های امام و رهبری‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت، ایران اسلامی از نظر توان رزمی و نظامی در اوج قدرت است و به هیچ وجه با سال‌های آغازین جنگ تحمیلی قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: هیچ قدرت و کشوری توان تعرض به کشور ایران را ندارد چرا که تعرض به خاک ایران سبب نابودی و محو کامل آن کشور می‌شود.

فرماندار میناب در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به حضور فرمانده معظم کل قوا در جمع نیروی دریایی ارتش در روزهای اخیر، گفت: بازدید معظم له و حضور در تمرینات دریادلان ارتش نشان در آستانه هفته بزرگداشت دفاع مقدس حکایت از آمادگی ملت ایران و نیروهای مسلح دارد.

وی در ادامه از حضور نیروهای ارتش در آب های آزاد و بین المللی به عنوان نشانه اقتدار در دفاع از تمامیت ارضی کشور نام برد و اضافه کرد: امروز موشک‌های سپاه و ارتش به خوبی قابلیت پوشش خلیج فارس و حفاظت از آب و خاک کشور را دارند.

فرماندار میناب گفت: آمریکا و همراهانش 32 سال قبل با حماقت رژیم بعث نتوانست ملت ایران را به زانو در آورد و امروز نیز حریف این میدان نیست.

خدادادزاده انتشار فیلم موهن نسبت به پیامبر اسلام را ناشی از هراس دنیای کفر در مقابل موج بیداری اسلامی دانست و افزود: ساخت فیلم اهانت آمیز و انتشار کاریکاتورهای ضد اسلامی همه در راستای خیزش عظیم ملت‌های بیدار در مقابل ایادی ظلم و ستم است.

وی اهانت به ساحت مقدس آخرین فرستاده الهی را آخرین تلاش دشمنان برای به وحشت انداختن غرب از اسلام عنوان کرد و بیان داشت: این اقدام ابلهانه و دور از منطق فقط برای مقابله با موج عظیم بیداری اسلامی طراحی شده است.

فرماندار میناب در بخش دیگری از سخنان خود اقتدار ایران اسلامی را مرهون خون شهداء و صبوری خانواده آنان عنوان کرد و گفت: خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگر و جانباز سبب رشد جریان شهادت طلبی در کشور شده‌اند.

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول