اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر گرگان:

گلستان وضعیت خوبی از لحاظ بیکاری ندارد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: استان گلستان هم‌اکنون پرچمدار بیکاری در سطح کشور است.

گلستان وضعیت خوبی از لحاظ بیکاری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس در گرگان عبدالرضا چراغعلی عصر امروز در جلسه شورای شهر گرگان با بیان اینکه آمار طلاق در این استان نگران‎کننده افزایش یافته است، اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از کارشناسان و افراد مطلع علت اصلی طلاق و افزایش جرم و جنایت را در گرانی و تورم ناگهانی در کشور قلمداد می‎کنند و این موضوع نیز به وضوح در شهرستان گرگان و استان گلستان مشهود است.

وی تصریح کرد: یکی از مسائل جدی امروز در شهر و جامعه بحث بیکاری و تورم است که این مشکلات به شدت گریبان برخی از خانواده‎ها را گرفته است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه تورم و بیکاری سبب شده تا برخی نفس‎ها به شمارش افتد خاطر نشان کرد: گرانی سرسام‎آور و تورم بی‎سابقه در سطح کشور سبب شده تا فاصله طبقاتی به شدت افزایش پیدا کند و حتی شاهد هستیم برخی از خانواده‎ها در روزهای شروع سال تحصیلی جدید برای ابتدایی‎ترین امکانات برای فرزندان‌شان دچار مشکلات شده بودند.

چراغعلی متذکر شد: با کمال تأسف باید اعلام کنیم با وجود همه تدابیر و برنامه‎هایی که در دولت‎های گذشته برای کنترل مسائل اقتصادی و توسعه اقتصادی کشور شده بود اما متاسفانه هجمه گسترده خارجی به کشور و فقدان برخی از تدابیر و برنامه‎ها برای اداره امور اقتصادی کشور شاهد هستیم که خانواده‎ها به شدت از مشکلات اقتصادی رنج می‎برند.

وی به تدابیر برنامه‎ریزی شده دولت اشاره کرد و ابراز داشت: توزیع سهام عدالت، پرداخت یارانه‎ها به حساب خانوارها در شروع، وضعیت و شرایط خوبی داشت اما متاسفانه با گذشت زمان و افزایش مشکلات اقتصادی شاهد هستیم حتی خانواده‎هایی که از هدفمندی یارانه‎ها و مبالغ دریافتی که دارند حتی کفاف حداقل‎های زندگی‌شان را نمی‎کند و این موضوع به خصوص در زندگی شهری مشهودتر است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: اما در زندگی روستایی به دلیل برخی مسائل اقتصادی و حداقل‎هایی که در زندگی شهری فراهم است خوشبختانه این موضوع اثرگذاری بیشتری داشته است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول