اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرامه:

توسعه کشاورزی معضل بیکاری در خرامه را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار خرامه گفت: مهم‌ترین راهکار برای حل معضل بیکاری و ایجاد اشتغال در این شهرستان محروم توسعه بخش کشاورزی است.

توسعه کشاورزی معضل بیکاری در خرامه را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرامه، داریوش دهقان صبح امروز در جلسه کارگروه کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌‌های مناسبی که در زمینه کشاورزی در خرامه وجود دارد مسئولان باید با همکاری فارغ‌التحصیلان و تجربه کشاورزان برای پیشرفت در این حوزه برنامه‌ریزی کنند.

وی گفت: هرچند تاکنون اقدامات خوبی برای توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان انجام شده است اما هنوز ظرفیت‌های بلااستفاده در این زمینه وجود دارد که می‌توان از آنها برای افزایش بهره‌وری و تثبیت اشتغال در خرامه استفاده کرد.

فرماندار خرامه توسعه کشاورزی مکانیزه، استفاده از روش‌های نوین آبیاری در کشاورزی این شهرستان و یکپارچه‌سازی اراضی را از جمله اقدامات موثر در افزایش بهره‌وری این بخش دانست.

دهقان با اشاره به نگاه ویژه دولت به بخش کشاورزی تصریح کرد: تسهیلات کارگروه کشاورزی فرصت مناسبی برای توسعه در این بخش است.

تشکیل کارگروه آب کشاورزی و منابع طبیعی به منظور بررسی مشکلات بخش کربال، بررسی درخواست‌های متقاضیان تسهیلات توسعه بخش کشاورزی، ترمیم سردهانه‌های جداول رودخانه کر و پیگیری مشکلات دریافت سوخت موتور پمپ‌ها از مصوبات این کارگروه بود.

این نشست با حضور فرماندار خرامه، محمد میرزایی مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان و دیگر اعضا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول