اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری سیستان‌وبلوچستان:

بیکاری مهم‌ترین معضل جامعه امروز است

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان‌وبلوچستان گفت: بیکاری مهم‌ترین معضل جامعه امروز است که این مشکل خود زمینه‌ساز ایجاد ناهنجاری‌های دیگر در جامعه می‌شود.

بیکاری مهم‌ترین معضل جامعه امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمدرضا طاهری ظهر امروز در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: بیکاری مهم‌ترین معضل جامعه امروز است که این مشکل خود زمینه‌ساز ایجاد معضلات دیگر در جامعه می‌شود.

وی افزود: برای ایجاد اشتغال پایدار در استان باید تمامی ادارات مرتبط در استان با هم هماهنگ و همگرا باشند تا مشکلات مربوطه با اشتغال بررسی و برای رفع آن راهکار ارائه شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان نیز ضمن اعلام آمادگی در زمینه مباحث مربوط به اشتغال بیان داشت: اداره کل فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان تاکنون در این راستا اقدامات مؤثری انجام داده است اما به تنهایی نمی‌توان مشکل اشتغال استان را برطرف کرد بلکه در این زمینه همگرایی تمامی دستگاه‌های دولتی امری ضروری است.

محمد جهانتیغی به اجرای طرح امید (مدیریت ارتقای مهارت‌های رفتاری) اشاره کرد و گفت: این اداره کل برای اجرای طرح امید در سطح استان آمادگی کامل را دارد به طوری که در راستای نزدیکی به طرح امید طرح آینده‌نگر و ریشه‌ای در فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان با عنوان " مهندسان فردا" در حال اجرا است.

وی بیان کرد: طرح "مهندسان فردا" برای سنینی اجرا می‌شود که هنوز وارد عرصه بازار و کار نشده‌اند و در واقع با شناسایی استعدادهای افراد برای آینده آنها برنامه‌ریزی می‌کند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: اداره کل فنی و حرفه‌ای بسترساز شرایط اشتغال در جامعه است و باید برنامه اشتغال استان در کارگروه برنامه‌ریزی اشتغال استانداری مدون و ابلاغ شود.

در ادامه این دیدار در زمینه مشکلات و مسائل سیستان‌وبلوچستان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول