اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان خرمشهر:

شهرستان کارآفرین سابق، با معضل بیکاری رو به‌روست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهرستان خرمشهر گفت: خرمشهر، شهرستانی که محل کارآفرینی بوده امروز با آمار بالای بیکاری مواجه است.

شهرستان کارآفرین سابق، با معضل بیکاری رو به‌روست

هاشم سیاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر در خصوص وضعیت اشتغال جوانان بومی منطقه اظهار کرد: جای نگرانی است که شهرستانی که سابقا محل کارآفرینی بوده امروز با آمار بالای بیکاری مواجه باشد.

وی با بیان اینکه خرمشهر دارای ظرفیت‌های بالقوه زیادی است، افزود: مسئولان مربوطه باید برای رفع مشکل بیکاری، اشتغالزایی را با اولویت اول در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس شورای شهرستان خرمشهر خاطرنشان کرد: بیکاری در وضعیت اقتصادی خانوار و جوانان این شهرستان تأثیر به‌ سزایی گذاشته و تنها راه‌حل این معضل ایجاد زمینه‌های مؤثر اشتغال در منطقه است که باید با حمایت مسئولان اجرایی شهری و استانی محقق شود.

وی بر لزوم دستگاه‌های اجرایی در استفاده از نیروهای بومی تأکید کرد و گفت: بخش‌های مختلف اجرایی شهرستان باید با به‌کارگیری نیروهای بومی در راستای ایجاد اشتغال در شهر و روستاهای خرمشهر مؤثر واقع شده و از این طریق بیکاری را در منطقه کاهش دهند و به تدریج حذف کنند.

سیاحی همچنین عنوان کرد: شهرستان خرمشهر با وجود گذشت بیش از 20 سال از جنگ تحمیلی در بخش‌های مختلف همچنان متوقف باقی مانده و چشم انتظار حمایت مسئولان برای ارتقا و شکوفایی است.

وی اضافه کرد: این منطقه بسترهای بسیار مطلوب و مناسبی از اشتغال را در خود پنهان دارد و تنها باید با چشمی باز و اندکی توجه آنها را بارور کرده و در اختیار افراد جویای کار و بومیان منطقه قرار داد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول