اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش اندیمشک:

آموزش و پرورش به دور از نگاه سیاسی فعالیت کند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش اندیمشک گفت: آموزش و پرورش باید به دور از فعالیت‌های سیاسی باشد و تنها به پرورش جوانان و نوجوانان بپردازد.

آموزش و پرورش به دور از نگاه سیاسی فعالیت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، جهانبخش ایزدپور ظهر امروز در همایش بصیرت، شجاعت و ولایت که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در تالار فرهنگ این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: باشگاه سیاسی در آموزش و پرورش اندیمشک تعطیل شد و اکنون این دستگاه بدون نگاه سیاسی و با احترام از همه تفکرات و استعدادهای علمی استفاده خواهد کرد.

وی افزود: در امر آموزش و پرورش در اندیمشک 140 مدرسه برای سال تحصیلی جدید آماده سازی شده‌اند و از لحاظ اجرای طرح جدید نظام تحول بنیادین نظام آموزشی هیچ مشکلی نداریم و خوشبختانه آموزش‌های لازم در این خصوص انجام گرفته‌ است.

وی با بیان اینکه درس‌های ایثار، جوانمردی، آزاده‌خواهی و آزادگی امروز باید مشق کودکان ما در مدارس شود، خاطرنشان کرد: باید آغاز سال تحصیلی را به منزله دفاع از ارزش‌های متعالی نظام قرار داده و به دانش‌‌آموزان نیز انتقال مفاهیم دهیم و تمام تلاشمان را در آموزش و پرورش بکار گیریم تا فرزندان این مرز و بوم را بر قله‌های بلند علمی برسانیم.

رئیس آموزش و پرورش اندیمشک در بخش دیگر از سخنان خود گفت: پارک 15 هکتاری قلعه مختار به صورت رایگان در اختیار آموزش و پرورش شهرستان گذاشته شده است تا برنامه‌های مختلف فرهنگی، علمی، قرآنی، عترت و اخلاق که در نظر داریم با حمایت و مساعدت نماینده مجلس، امام جمعه و فرماندار اندیمشک و دیگر مسئولان آن‌ها را عملی نمائیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول