اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری:

دفاع مقدس یادمان توانمندی‌های یک ملت تاریخی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: دفاع مقدس یادمان توانمندی‌های یک ملت تاریخی است.

دفاع مقدس یادمان توانمندی‌های یک ملت تاریخی است

فرامرز نقیبی امروز در حاشیه مراسم بازگشایی مدارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی بسیار مبارک و در روند تربیتی دانش آموزان اثرگذار است، اظهار داشت: دفاع مقدس تبلور توانمندی‌‌های یک ملت بزرگ در جامعه جهانی است.

وی ادامه داد: شروع سال تحصیلی در واقع از سرگیری تلاش و تکاپو در راه توسعه علمی و آغاز فصل آموزش و پژوهش است که موجب شادابی جامعه و پراکنده شدن عطر دانایی می‌شود.

این مسئول هفته نخست مهر ماه را یادآور آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس مردم انقلابی ملت قهرمان ایران دانست و گفت: در شرایطی رزمندگان اسلام به دفاع از تمامیت ارضی و مرزهای اعتقادی خود پرداختند که به ناچار، در مقابل تمامی قدرت‌های استکباری که به یاری صدام آمده بودند، ایستادگی کنند.

رئیس شورای شهر مازندران با اشاره به اینکه در طول هشت سال با جانفشانی ها و حماسه آفرینی‌های فراوان رزمندگان اسلام و تقدیم هزاران شهید گلگون کفن اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان در تصرف بیگانگان باقی بماند، بیان داشت: به همین دلیل است که غیور مردی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال در جنگ نابرابر، دفاع مقدس و پیروزمندانه نام گرفت.

نقیبی اذعان داشت: دفاع حماسی که تجارب ارزشمندی را در اختیار مردم ایران گذاشت و زمینه ساز حرکت در جهت استقلال، خودکفایی و دستیابی به پیشرفت‌های شگرف شد

با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی امیدوارم با نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کنار گسترش فعالیت‌های پژوهشی، نسلی شجاع‌تر و پویا‌تر و داناتر داشته باشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول