اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس ترسیم‌کننده مسیر درخشانی برای آینده کشور شد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: هشت سال دفاع مقدس ترسیم‌کننده مسیر درخشانی برای آینده کشور شد تا با بهره‌گیری از تجربیاتی که در این دوران به دست آوردیم بتوانیم در آینده به رشد و تعالی بیشتری برسیم.

دفاع مقدس ترسیم‌کننده مسیر درخشانی برای آینده کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در دیدار با کارکنان سپاه این استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس ذخیره گران‌بهایی است که ملت بزرگ ایران به ویژه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آن را برای آخرت خود انباشته‌اند.

وی افزود: لحظه لحظه دفاع مقدس برای رزمندگان ثواب و اجر الهی دارد چراکه این رزمندگان برای اهداف الهی و بنا به فرموده نائب امام عصر(عج) در این میدان حضور پیدا کردند.

نکونام، دفاع از اسلام و ارزش‌های الهی را مهمترین هدف از دفاع مقدس دانست و گفت: امام خمینی(ره) با هدف احیای اسلام و ارزش‌های متعالی آن قیام کرد و برای برافراشته ماندن پرچم اسلام و برخورد با متجاوزان به این پرچم دستور دفاع را صادر کرد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دفاع مقدس سراسر پیروزی و افتخار برای ملت ایران شد، تصریح کرد: پس از دوران دفاع مقدس با بهره‌گیری از تجربیات این دوران توانستیم پله‌های رشد و تعالی را با سرعت بیشتری بپیماییم و به اقتدار بیشتری در جهان دست پیدا کنیم.

نکونام بر ضرورت تبیین ناگفته‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: هشت سال دوران دفاع مقدس ناگفته‌های بسیاری دارد که اگر بازگو شود می‌توان از آن کتاب‌های بسیاری نوشت.

وی با بیان اینکه مکر و نیرنگ دشمنان به خود آن‌ها باز‌می‌گردد، تصریح کرد: عاقبت کار صدام چیزی جز ذلت و خواری نشد اما در مقابل ایران به جایگاه بلندی در عرصه بین‌الملل دست پیدا کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امروز به مدد پافشاری بر اهداف و آرمان‌های والای نظام و انقلاب همچنان با قدرت به حیات خود ادامه می‌دهیم و به این اهداف تا ابد وفادار می‌مانیم.

نکونام خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس ترسیم‌کننده مسیر درخشانی برای آینده کشور شد تا با بهره‌گیری از تجربیاتی که در این دوران به دست آوردیم بتوانیم در آینده به رشد و تعالی بیشتری برسیم.

وی در ادامه معامله با خدا را رمز پیروزی انسان‌ها دانست و گفت: معامله با خدا حق است و برای هر کس که با خدا معامله کند چیزی جز پیروزی و افتخار نصیبش نمی‌شود.

نکونام با قدردانی از رشادت‌های رزمندگان تیپ 44 قمر بنی‎هاشم(ع) در جبهه‌های حق علیه باطل، اظهار داشت: رزمندگان سپاه قمر بنی‎هاشم(ع) افتخار مردم این استان هستند و همه ما قدر این خدمات را می‌دانیم و از آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران است و باید در گرامیداشت آن هر چه در توان هست به کار گیریم و با اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر دین خود را به شهدا و رزمندگان این دوران به خوبی ادا کنیم.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول