اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس دوران طلایی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: دوران دفاع مقدس دوره نورانی و دوران طلایی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

دفاع مقدس دوران طلایی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرفراز ظهر امروز در دیدار کارکنان سپاه با نماینده ولی‌فقیه در این استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دوره نورانی و دوران طلایی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود به گونه‌ای که مسیر آینده را برای ملت ایران درخشان ترسیم کرده است.

وی با اشاره به تقارن دهه کرامت با هفته دفاع مقدس، افزود: این تقارن را به فال نیک گرفته و باید از آن برای نشر و اشاعه ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه به نحو مطلوب بهره بگیریم.

سرافراز بر ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و گفت: مردم ما به ویژه نسل جوان باید با حماسه‌آفرینی‌های دفاع مقدس بیش از پیش آشنا شده و نسبت به آن بصیرت و بینش پیدا کنند تا بتوانند پاسدار خوبی برای آرمان‌های نظام و انقلاب باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر همین اساس هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا با اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر، نسل جوان را با این ارزش‌ها آشنا و آگاه کرد و از این طریق آن‌ها را در برابر توطئه‌های شوم دشمن بیمه کرد.

سرافراز در ادامه با اشاره به جسارت دنیای غرب به ساحت مقدس پیامبر اکرم اسلام(ص)، تصریح کرد: این فیلم ناتوانی دنیای غرب در جلوگیری از موج بیداری اسلامی را نشان می‎دهد و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، دنیای استکبار به استیصال رسیده است.

وی افزود: سنجش افکار عمومی مسلمانان و ارزیابی واکنش آن‌ها از اهداف تولید و پخش این فیلم اهانت‌آمیز است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز به یکی از قدرت‌های بزرگ در منطقه و جهان تبدیل شده و این به برکت هشت سال دوران دفاع مقدس است، برهمین اساس تا می‌توان باید از ارزش‌های این دوران پاسداری کرد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول