اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

دفاع مقدس رهایی از بی‌بندوباری بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: حماسه هشت سال دفاع مقدس، رهایی ما از پوچ‌گرایی و بی‌بندوباری بود.

دفاع مقدس رهایی از بی‌بندوباری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی صبح امروز در مراسم بازگشایی مدارس که در دبیرستان تیزهوشان زابل برگزار شد ضمن تبریک بهار تعلیم و تربیت، هفته دفاع مقدس و دهه کرامت به دانش‌آموزان اظهار داشت: آینده شما دانش‌آموزان بسیار امیدوارکننده است و امید می‌رود شاهد پیشرفت روزافزون شما در مقاطع بالاتر باشیم.

وی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند با حجاب و عفاف، نماز و دعا و حفظ روحیه معنوی و درس خواندن به جنگ در مقابل دشمنان بروند.

امام جمعه زابل ادامه داد: امروز شما دانش‌آموزان با ورود خود به سال تحصیلی، طراوت و شادابی را به جامعه آوردید و گواه این موضوع حضور پررنگ دانش‌آموزان در خیابان‌های شهرستان زابل بود.

طباطبایی به جایگاه و ارزش دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی، فرزندان و رزمندگان و ایثارگران رفتند، اسیر و شهید شدند تا ما از پوچ‌گرایی، بی‌بندوباری و... نجات پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: ما همیشه از ابتدای انقلاب تاکنون مورد هجوم دشمنان قرار داریم لذا نباید منتظر جنگ باشیم.

امام جمعه زابل به فیلم موهن آمریکایی نسبت به پیامبر اسلام اشاره کرد و افزود: ما پیروز هستیم چون حق با ماست، دشمنان اگر به مقدسات مسلمانان توهین می‌کنند این کار سیاسی است، اسلام دشمنان زیادی دارد و از آنجایی که رسالت نبی مکرم (ص) دنیا را در برگرفته، در هراس بوده لذا به توهین مقدسات روی آورده‌اند.

طباطبایی یادآور شد: دانش‌آموزان ما باید آگاه و هوشیار باشند تا از پدیده تهاجم فرهنگی دشمنان به وسیله ماهواره در امان بمانند، دشمن از این طریق میلیاردها دلار هزینه می‌کند تا در ذهن نوجوانان و جوانان کشورمان نفوذ کند.

وی گفت: شهدا و رزمندگان ما تاریخ‌ساز شدند و فرهنگی جاودانه از خود به یادگار گذاشتند چنانچه شما دانش‌آموزان هم می‌خواهید تاریخ‌ساز شوید راه شهدا را ادامه دهید.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول