اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان:

دفاع مقدس سند غرور نسل‌های آینده ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس‌ کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان گفت: دوران دفاع مقدس سند غرور نسل‌های آینده ایران اسلامی است.

دفاع مقدس سند غرور نسل‌های آینده ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی امروز در آیین بازگشایی نخستین نمایشگاه عکس دفاع مقدس در دادگستری سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: شهدا با ایثار و جانفشانی اقتدار و امنیت جامعه را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین دوران‌های تاریخ کشور است، افزود: در این دوران علاوه بر دفاع از کشور، از خاک و تمامیت ارضی کشور نیز دفاع شد.

وی هدف از دفاع مقدس را حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب دانست و ادامه داد: هدف دشمن از تجاوز به خاک کشور ما کشورگشایی و تسخیر بخشی از کشور نبود بلکه آنها با هدف از پادرآوردن اسلام و انقلاب وارد عرصه شدند و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

رئیس کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان افزود: دشمنان می‌خواستند انقلاب اسلامی ما را از رسیدن به اهدافش بازدارند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکردند اما ملت ما با رشادت و جان‌فشانی مقابل آنها ایستادگی کرد.

وی بیان داشت: قراردادهای ننگین قبل از انقلاب اسلامی توسط سلاطین باعث شرمندگی نسل انقلاب شده است.

حمیدی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای بازنگری انقلاب و آرمان‌های آن دانست و افزود: باید با خون شهداء عهد ببندیم و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را پاس بداریم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان نیز نقطه اوج افتخارات اسلامی را ورود و خروج موفقیت‌آمیز دوران دفاع مقدس دانست و افزود: دشمنان نظام و انقلاب توان مقابله با ملت ما را ندارند.

سیدحسین مرتضوی افزود: خاکریزهای دفاع انقلاب اسلامی در دنیا در حال شکل‌گیری است و بیداری اسلامی نمونه بارز آن است.

این نمایشگاه شامل 40 عکس از حضور کارکنان دستگاه قضایی در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده و لایه‌های پنهان جنگ و عکس‌های شهداء دوران دفاع مقدس است که به مدت یک هفته در سالن دادگستری در معرض نمایش عموم خواهد بود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول