اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برپایی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت صورت می‌گیرد

تجلیل از 5 خانواده برجسته دوران دفاع مقدس در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و دبیر استانی جشنواره فیلم مقاومت گفت: همزمان با برپایی این جشنواره از 5 خانواده برجسته دوران دفاع مقدس به صورت نمادین تجلیل می‌شود.

تجلیل از 5 خانواده برجسته دوران دفاع مقدس در کرمان

احمد سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در دوازدهمین‌ جشنواره فیلم مقاومت از رضا ایرانمنش، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون و هنرمند جانباز کشورمان تجلیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره همچنین آیین تجلیل از حسن نجاریان و مرحوم ابوالقاسم حسینی برگزار می‌شود.

سعیدی از برگزاری مراسم نکوداشتی برای قاسم بخشی از مستندسازان پیشکسوت سینمای دفاع مقدس در جشنواره فیلم مقاومت کرمان خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان داشت: مرمت و بازسازی سینماهای نمایش دهنده فیلم‌های این جشنواره مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

این مسئول فرهنگی با اشاره به برنامه‌های جنبی جشنواره فیلم مقاومت کرمان تصریح کرد: تجلیل از پنج خانواده برجسته دوران دفاع مقدس به صورت نمادین، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان شهر کرمان و تشکیل کمیته مناطق محروم در ستاد اجرایی جشنواره در استان کرمان از جمله برنامه‌های جبنی دوزادهمین جشنواره مقاومت است.

به گزارش فارس، دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت «انقلاب و دفاع مقدس» سوم تا هفتم مهر ماه به میزبانی استان کرمان و همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس با رویکرد «مقاومت، بصیرت و شکوفایی» به منظور «تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع‌مقدس» برگزار می‌شود.

«نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان»، «تحریم اقتصادی»، «دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی»، «مقاومت و بیداری اسلامی»، «مقابله با استکبار جهانی»، «تروریسم» و «صهیونیسم بین‌الملل» از دیگر رویکردهای جشنواره مذکور است.

این جشنواره در قالب بخش‌های مختلف سینمایی، کوتاه، مستند، ویدیویی، فیلمنامه‌نویسی و چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران و نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول