اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

احیای گفتمان مقاومت بهترین هدیه 8 سال دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: احیای گفتمان مقاومت بهترین هدیه 8 سال دفاع مقدس است.

احیای گفتمان مقاومت بهترین هدیه 8 سال دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی صبح امروز در جمع جوانان بسیجی گنبدکاووس با تبریک هفته دفاع مقدس، بزرگداشت مقام شامخ امام (ره) و شهدا و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری اظهار داشت: دشمنان ایران اندکی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد درگیری‌های قومی و منطقه‌ای، بلوکه کردن دارایی‌های ایران، کودتاها و ترور شخصیت‎های سیاسی قصد نابودی انقلاب اسلامی را داشتند اما مقاومت ملت ایران موجب خنثی شدن همه توطئه‌های دشمنان شد و با وجود همه تحریم‎ها ایران اسلامی توانست در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و علمی به پیشرفت‌های خوبی دست یابد.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب بر کشور ما رژیمی مستقر بود که هیچ سنخیتی با اسلام نداشت بلکه مخالف اسلام و وابسته دولت‎های مستکبر و آمریکا بود افزود: این رژیم مهم‌ترین افتخارش این بود که ژاندارم منطقه نامیده شود و مدافع منافع دولت‎های بزرگ و پشتیبان رژیم صهیونیستی باشد.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: این رژیم علاوه بر فسادهای مالی چپاولگر دارایی‎های ملت و مخالف آزادی بود، از آنجا که ملت ایران ملتی مؤمن و خداجوست این رویه را مخالف با شرع انور اسلام می‌دانست بنابراین با هدایت روحانیت علیه رژیم قیام کرد و آن را به زباله‌دان تاریخ انداخت و نظامی با حاکمیت اسلام و نیابت امام (ره) پیروز شد و جمهوری اسلامی تشکیل یافت.

وی گفت: معلوم بود که نظام اسلامی مخالف بیگانگان و مطابق فطرت انسان بود، اقبال عمومی مردم و پیوند با رهبری دینی باعث خشم و کینه دشمنان شد و هر چه تلاش کردند که مانع پیروزی انقلاب شوند نتوانستند.

احمدی افزود: بعد از انقلاب نیز تا جایی که توانستند اقداماتی بی‎نتیجه انجام دادند، دشمنان توطئه‌ای پیچیده و چندلایه‌ علیه انقلاب و ملت ایران طراحی کردند، این توطئه بلافاصله بعد از انقلاب شروع شد، اقدام قوم‌گرایانه استکبار جای‌جای حکومت اسلامی را به آتش کشاند و اقدام گروه‎های منحرف و وابسته به استکبار جهانی می‌رفت که شیرازه کشور را از هم بپاشد اما ملت ایران با رهبری هوشمند امام خمینی (ره) دست در دست هم اقدامات تجزیه‎طلبانه دشمن را خنثی کردند.

وی یادآور شد: همزمان دولت استکباری آمریکا نیز همه دارایی‎های ملت ایران را بلوکه کرد و ایران را که همانند بیماری بود که همواره نیازمند پزشک خارجی است محاصره اقتصادی کرد؛ محاصره اقتصادی آمریکا علیه ایران با هوشیاری امت اسلامی باعث خودکفایی ملت شد.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس افزود: همزمان با اقدامات توسعه‌طلبانه، دشمن به قصد نابودی انقلاب دست به کودتاها زد و به حکم تقدیر و با اطاعت مردم از رهبری کودتاها بی‌نتیجه شد، دشمن دست به ترور شخصیت‎ها زد و نتوانست ملت را منحرف کند؛ همچنین پیوند ملت با رهبری مستحکم‌تر و عزم ملت در راه فداکاری برای نظام اسلامی مصمم‌تر شد. 

احمدی خاطر نشان کرد: در کنار این اقدامات دشمن در تحمیل جنگ باعث شد که مردم ایران هشت سال دفاع مقدس را تجربه کنند و ملت در این دفاع آبدیده شد.

به گفته وی، دوران جنگ تحمیلی که از سوی دشمن برای نابودی نظام طراحی شد با دفاع مقدس ملت و گفتمان مقاومت در کشور نهادینه شد و ملت ما توانست همه گرفتاری‎ها را رفع کند؛ از جمله روزی که با وجود فشار اردوگاه استکبار سازمان ملل اذعان کرد که حق با ایران است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه جنگ تحمیلی و دفاع مقدس در حقیقت برای ملت ایران یک گنجینه بود که به دانشگاهی برای همه ایرانیان تبدیل شده است، افزود: با تمام تجربیاتی که در این دوران‎ها فراهم شده است انقلاب اسلامی توانست با رهبری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در مقابل همه توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند.

احمدی همچنین به تولید فیلم توهین‎آمیز به ساحت پیامبر (ص) اشاره کرد و گفت: این کار نشانگر اوج یاس و ناامیدی دشمنان است.

وی افزود: توهین به مقدسات ادیان الهی در هر زمانی محکوم است و دشمنان قسم‎خورده اسلام برای جلوگیری از جهانی شدن اسلام هر از گاهی به مقدسات اسلامی توهین می‎کنند؛ در حالی که این امر علاوه بر بیداری بیشتر مردم دنیا باعث ایجاد اتحاد و همدلی بیش از پیش در بین مردم کشورهای اسلامی می‎شود.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول