اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر:

جانفشانی‎های دفاع مقدس برای تحقق فضای سالم تربیتی بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: جانفشانی‌های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس برای تحقق فضایی سالم به منظور تعلیم و تربیت و هدایت انسان‌ها بود.

جانفشانی‎های دفاع مقدس برای تحقق فضای سالم تربیتی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالکریم جمیری صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس در بوشهر اظهار داشت: اساس دین ما و از اهداف مهم انقلاب اسلامی تعلیم و هدایت انسان‎هاست و در این راه مردان و زنان زیادی ایثار کردند.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس یادآور شد: تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید پیام‎های زیادی دارد که یکی از پیام‎های آن اهمیت تعلیم و تربیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

جمیری اضافه کرد: در این راه انسان‎های مؤمن و متعهد و سر از پا نشناخته زیادی از نظام مقدس جمهوری اسلامی جانانه دفاع کردند و نام و نشانشان برای همیشه بر تارک این نظام الهی خواهد درخشید.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برنامه‌ریزی برای ارتقای کمی و کیفی تعلیم و تربیت، ادای دین به شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان مهمترین سرمایه‌های مملکت هستند و هر کدام از آنان می‎توانند برای تعالی و توسعه این کشور الهی نیروهایی مهم، کارآمد و کارساز باشند و استعدادهای بالقوه‎ای هستند که باید از آنان به بهترین شکل ممکن در راستای توسعه همه جانبه کشور بهره ببریم و این مسئولیت بزرگی است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: سایر دستگاه‌های اجرایی در کنار آموزش و پرورش تلاش کنند که این استعدادهای بالقوه و خدادادی در قالب تعلیم و تربیت شکوفا شده و انتظارات آنان و خانواده‎هایشان برآورده شود.

جمیری خاطر نشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که نظامی دینی و الهی است رسالت سنگینی در حوزه تعلیم و تربیت بر عهده داریم و باید بکوشیم به خوبی از عهده وظایفمان در این راستا برآییم.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‎های معلمان و مربیان اظهار داشت: فرهنگیان زحمتکش‎ترین قشر جامعه هستند و در خط مقدم جبهه مبارزه با جنگ نرم علیه دشمنان قرار دارند و رسالت آنان در این عرصه بیشتر از هر قشر دیگری است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فلسفه حضور مسئولان استان در این آیین همکاری بیش از پیش آنان با آموزش و پرورش برای تسهیل و تسریع در تحقق اهداف نظام آموزشی جدید است که امیدواریم با همکاری و مشارکت هر چه بیشتر بتوانیم در این عرصه گام‎های خوبی برداریم.

جمیری گفت: همه مسئولان در هر پست و مقامی وظیفه دارند نقش خود را در برابر حوزه تعلیم و تربیت به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول