اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

جلوه‏های تأثیر دفاع مقدس در فرهنگ ایران اسلامی کاملا آشکار است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: جلوه‏های تأثیر دفاع مقدس در فرهنگ ایران اسلامی نمودی آشکار دارد که می‏توان آن را به عنوان ادبیات دفاع مقدس نام نهاد.

جلوه‏های تأثیر دفاع مقدس در فرهنگ ایران اسلامی کاملا آشکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه خاص قرآنی در دشتی اظهار داشت: در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‏ و ایثارگری‏های خود، آیینی را بنیان نهادند که در آن ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان‏ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع خود قرار داد.

وی بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس زمینه‎ساز فرهنگ مقدسی شد که طریق اتصال به ملکوت را هموار کرد و دلیرمردان و زنان بیشماری این طریق را طی کردند.

هاشمی خاطر نشان کرد: بی‎شک یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ‎سازی است و آثار این فرهنگ‎سازی برای همیشه ماندگار خواهد بود.

فرماندار دشتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس را یادآوری ارزش‎ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز در این آیین گفت: در شهرستان دشتی مدرسه تربیت ویژه برادران و مدرسه شهید سروری ویژه خواهران به عنوان مدرسه خاص قرآنی از امروز فعالیت‎های خود را همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید شروع می‎کنند.

حسین زارعی افزود: در مدرسه تربیت تعداد 130 دانش‎آموز پسر و در مدرسه شهید آستروین نیز بیش از 200 دانش‎آموز دختر به تحصیل می‎پردازند.

وی یادآور شد: به رغم اینکه مدرسه تیزهوشان سال‎هاست در کشور وجود دارد امسال برای اولین بار مدرسه تیزهوشان در شهرستان دشتی راه‎اندازی می‎شود.

زارعی افزود: اگر امروز دو مدرسه شاهد در شهرستان دشتی راه‎اندازی کرده‌ایم این مدارس در کشور وجود داشته است ولی مدرسه خاص قرآنی برای اولین بار است که در سطح کشور و در این شهرستان فعالیت خود را آغاز می‎کند.

وی با تبریک بازگشایی مدارس قرآنی در دشتی گفت: برنامه‎های قرآنی نه تنها در کلاس‌های درسی صبح‌ها بلکه کلاس‎های فوق‌العاده نیز در بعد از ظهرها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول