اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت‌احوال اصفهان خبر داد

عکس‌دار شدن شناسنامه 17 هزار و 750 دانش‌آموز اصفهانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری 17 هزار و 753 دانش آموز شناسنامه خود را عکس‌دار کرده‌اند.

عکس‌دار شدن شناسنامه 17 هزار و 750 دانش‌آموز اصفهانی

حسین غفرانی‌کجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نزدیک‌شدن بازگشایی مدارس اظهار کرد: در شهریور ماه با حجم مراجعات دانش‌آموزان برای عکس‌دار کردن شناسنامه‌ها روبرو بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان 15 ساله ملزم به عکس‌دار کردن شناسنامه‌های خود هستند، افزود: همه دانش‌آموزان که وارد 15 سالگی می‌شوند می‌توانند در طول سال برای تعویض شناسنامه و رفع نقایص به اداره کل ثبت احوال مراجعه کنند.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اصفهان تصریح کرد: روزانه در شهریور ماه به طور متوسط 700 دانش‌آموز به ثبت احوال جهت تعویض و عکس‌دار کردن شناسنامه خود مراجعه کرده‌اند.

وی همچنین از تسهیل در روند خدمات‌رسانی به ارباب رجوع در تمامی دفاتر خدماتی پیشخوان و مناطق سه‌گانه ثبت احوال اصفهان خبر داد و گفت: تمامی این مراکز فعال و شیفت‌های کاری خود را افزایش داده‌اند.

غفرانی ادامه داد: تمامی متولدین سال 76 به قبل که تاکنون شناسنامه خود را عکس‌دار نکرده‌اند، برای تعویض و عکس‌دار کردن به ثبت احوال مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزانی که برای عکس‌دار کردن شناسنامه خود به ثبت احوال مراجعه می‌کنند به طور هم‌زمان نیز تعویض شناسنامه معمولی به مکانیزه انجام می‌دهند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول