اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله نوری‌همدانی

نمایشگاه دفاع مقدس در قم گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه هفته دفاع مقدس قم جمعه شب با حضور آیت‌الله نوری‌همدانی در قم گشایش یافت.

نمایشگاه دفاع مقدس در قم گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در مراسمی که به همین منظور برگزار شد ابتدا فرماندهان و حاضران در نمایشگاه نماز جماعت مغرب و عشا را به امامت آیت‌الله نوری همدانی اقامه کردند و پس از آن مراسم افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم که آیت‌الله عباس کعبی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام آشتیانی و احمد امیرآبادی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس حضور داشتند مهدی مهدوی‌نژاد، فرمانده سپاه علی‌ بن ابیطالب(ع) به سخنرانی پرداخت و ضمن خیرمقدم به همه حضار ابراز داشت: دلیل استقبال گسترده مردم از نمایشگاه دفاع مقدس احساس عطر و فضای جبهه‌ها و شهدای گرانقدر در این نمایشگاه است.

وی افزود: تمام صفحات زیبا و درخشان دفاع مقدس همچون تابلویی تمام‌نما از افتخارات انقلاب اسلامی در برابر ما قرار دارد و خداوند نیز به وسیله عنایات خود حجت را بر ما تمام کرد تا ما درس چگونه حرکت کردن در مسیر حق و حقیقت را دریابیم.

در ادامه برخی از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس از جمله غلامرضا جعفری فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) در دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از جنگ پرداختند.

قرار است عملیات محرم، از عملیات‌های موفقیت‌آمیز دوران دفاع مقدس نیز همزمان با این نمایشگاه توسط لشکر عملیاتی سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) بازسازی شود تا بازدیدکنندگان با گوشه‌ای از مجاهدت‌ها و فداکارهای رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

نمایشگاه دفاع مقدس قم در سال جاری دارای غرفه‌های متنوعی است که ادارات و مراکز مختلفی همچون نیروی انتظامی، اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و اداره ‌کل جهاد کشاورزی استان قم در آنها به ارائه خدمات فرهنگی می‌پردازند.

سازمان بسیج هنرمندان، سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ‌بن ابیطالب(ع)، آمادگاه منظریه قم و دیگر نهادها نیز غرفه‌های ویژه‌ای را در این نمایشگاه برپا کرده‌اند ضمن اینکه مسائل مربوط به جنگ نرم نیز به عنوان یکی از موضوعات روز توسط کارشناسان خبره در این نمایشگاه به اطلاع بازدیدکنندگان می‌رسد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول