اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

تفرقه بین نیروهای انقلاب بزرگ‌ترین تهدید داخلی است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: بزرگ‌ترین خطری که کشور را تهدید می‌کند تفرقه بین نیروهای انقلاب است و راه حل آن تبعیت از فرمایشات مقام عظمای ولایت و ادامه راه شهدا است.

تفرقه بین نیروهای انقلاب بزرگ‌ترین تهدید داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان استان اظهار داشت: عدم تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری خطری جدی و تهدیدکننده است که همه باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح و ملت انقلابی ایران در صحنه‎های مختلف ثابت کرده‎اند که تا به این لحظه وفادار به آرمان‎های امام راحل و شهدا بوده و تابع فرامین ولایت هستند و امیدواریم رجال سیاسی و رجال علمی در سطح کشور نیز در آزمون بعدی که در پیش است از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در خرداد سال آینده سربلند بیرون آیند.

استاندار گلستان با اشاره به گزارش اخیر خبرگزاری آمریکا در خصوص انتخابات ریاست جمهوری در ایران تصریح کرد: آنها گزینه‎ای را برای انتخابات آتی ریاست جمهوری در ایران انتخاب کرده‎اند و می‎گویند فلانی بهترین گزینه برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ایران است لذا همه باید هوشیار باشیم و نگذاریم دشمن به اهداف پلید خود برسد.

قناعت در خصوص جایگاه ایران در عرصه‎های جهانی ابراز داشت: طبق آخرین اطلاعات مؤسسه اطلاعات علمی آی‎اس‎آی، ایران در رشته ریاضی رتبه اول منطقه و در جهان رتبه دهم را داراست، در رشته شیمی مقالات علمی که در محافل علمی جهان به چاپ رسیده رتبه اول در منطقه و رتبه 13 جهان را از آن خود کرده است.

وی اضافه کرد: محققان ایرانی در رشته مهندسی برق رتبه اول منطقه و رتبه دوم جهان را کسب کرده‎اند همچنین ایرانیان پیشرفت‎های قابل توجهی در سلول‎های بنیادین، هوا فضا، امورات نظامی و ... به دست آورده‎اند و همچنان ایران اسلامی در مسیر رشد و بالندگی با حرکتی شتابنده در حرکت است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول